کد خبر : 1537354 | 19 تیر 1397 ساعت 11:35 | 15K بازدید | 1 دیدگاه

سرمربی فرانسه از هافبک دفاعی ستاره‌اش می‌گوید

دشان : کانته بعد از محو کردن مسی، منتظر هازارد

سرمربی فرانسه معتقد است انگولو کانته تا اینجا تورنمنت بی‌نظیری را پشت سر گذاشته و برای نقشه‌های او اهمیتی کلیدی دارد.

دشان : کانته بعد از محو کردن مسی، منتظر هازارد

به گزارش "ورزش سه"، دیدیه دشان می‌گوید انگولو کانته که در جریان پیروزی فرانسه بر آرژانتین در جام جهانی روسیه، لیونل مسی را ساکت و بی‌تحرک نگه داشته بود امروز هم در مقابل بازیکنان تهاجمی بااستعداد و پرتعداد بلژیک می‌تواند برای موفقیت تیمش نقشی کلیدی بازی کند.

 

امروز در شهر سنت‌پترزبورگ، فرانسه و بلژیک در اولین دیدار نیمه‌نهایی جام جهانی 2018 به مصاف هم می‌روند. حریف فرانسه که در مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی موفق شده برزیل را 2-1 از پیش رو بردارد حالا با اعتماد به نفسی بسیار بالا قدم به میدان می‌گذارد. هر سه بازیکن تهاجمی بلژیک، ادن هازارد، روملو لوکاکو و کوین دی‌بروینه در بازی با برزیل فوق‌العاده ظاهر شده بودند.

 

کانته روز دوشنبه در استادیوم کرستووسکی جدا از هم‌تیمی‌هایش تمرین کرد و در کنار بنجامین پاوارد به دویدن سبک بسنده کرد. ولی دیدیه دشان با قاطعیت می‌گوید که ستاره‌‌ی شاغل در چلسی تیمش امروز در میدان حاضر خواهد بود تا در پست هافبک دفاعی، دست و پای ستاره‌های تهاجمی بلژیک را ببندد.

 

دشان که خود در گذشته کاپیتان آبی‌های فرانسه بوده می‌گوید " بله، او نقش مهمی خواهد داشت. او در هر بازی نسبت به بازی‌های گذشته نقش متفاوتی بازی خواهد کرد. می‌خواهم او برای تیم ملی موثرترین عملکرد را داشته باشد ".

 

دشان در مورد کانته می‌گوید " شکی نیست که انگولو جزئی اصلی و جدایی‌ناپذیر از تیم ما است. به خاطر توپهایی که در پشت خط هافبک می‌گیرد و جاگیری‌های فوق‌العاده‌اش در زمین. او در ضمن در فاز تهاجمی با پاس‌های دقیق خود بارها و بارها مهاجمین ما را راه می‌اندازد. کانته امروز هم نقش بسیار مهمی خواهد داشت. همانطور که در بازی با آرژانتین و در مقابل لیونل مسی داشت. این حرف کاملاً درست است که در بازی ما با آرژانتین، عملاً چیزی از لیونل مسی ندیدیم. مسی‌ای که کانته مامور مهارش شده بود ".

دیدگاه‌ها