کد خبر : 1537424 | 19 تیر 1397 ساعت 15:59 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظی سروش رفیعی با الخور

هافبک جدید پرسپولیس بعد از عقد قرارداد با این تیم با همتیمی ها و تیم سابقش در قطر خداحافظی کرد تا فصلی تازه را در فوتبالش آغاز کند.

به گزارش" ورزش سه" خرید سروش رفیعی در روزهایی که پرسپولیسی ها نگران محرومیت نقل و انتقالاتی این تیم و جدایی برخی بازیکنان خوبشان بودند یک اتفاق خیلی خوب برای این تیم بود. سروش البته همانطور که همه می دانند نیم فصل اول را در تیمی دیگر بازی می کند اما خداحافظی او با تیم سابقش نشان داد که حداقل نیم فصل اول را در الخور نخواهد ماند. مقصد سروش احتمالا یک باشگاه ایرانی خواهد بود. بعد از اینکه دایی اعلام کرد که این بازیکن را برای یک فصل می خواهد نه نیم فصل ، حالا پیکان نزدیک ترین گزینه برای حضور رفیعی خواهد بود. او که از نیم فصل شماره هفت پرسپولیس را بار دیگر از بایگانی درمی آورد امروز در استوری اینستاگرامش با بازیکنان همتیمی اش در قطر و تیم الخور خداحافظی کرد تا به نوعی این استوری پایان حضور او در فوتبال قطر باشد.


رفیعی فصل مهمی را پیش رو دارد چرا که تمام تلاشش رسیدن به تیم ملی و بازی در جام ملت های آسیا است. شاید همین موضوع باعث شده که او هنوز تیم فصل آینده اش را انتخاب نکند.

 

1318712

دیدگاه‌ها