کد خبر : 1537428 | 19 تیر 1397 ساعت 15:16 | 41.6K بازدید | 1 دیدگاه

کریم باقری به یاد هفت فصل پیش (عکس)

کریم باقری در اردوی کرواسی تمرینات ویژه ای را انجام می دهد و با گذشت 7 فصل از آخرین حضورش در میدان، همچنان آمادگی بالایی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازی کریم باقری برای پرسپولیس در لیگ دهم بود. جایی که سرخ ها علی دایی را روی نیمکت داشتند و او نیز به نظر می رسید به باقری 37 ساله اعتقاد زیادی نداشت. با این حال آقا کریمِ پرسپولیسی ها روی نیمکت همچنان چهره محجوب خود را حفظ کرد و به پیشنهاد تیم تراکتورسازی نیز پاسخ منفی  داد.

 

کریم باقری در دوران بازی همواره به آمادگی بدنی بالایش معروف بود. این خصیصه به خصوص پس از سال 81 و بازگشت از آلمان بیشتر در عملکرد او دیده و باقری در تیم پرسپولیس، الگویی برای دیگر هافبک ها شد.

 

هافبک دفاعی سابق تیم ملی ایران، از سه فصل پیش در پرسپولیس حضور دارد و گران قیمت ترین قرارداد را پس از برانکو ایوانکوویچ در میان مربیان دارد. او همواره در کنترل حواشی نقش بسزایی دارد اما همچنان باوجود گذشت هفت سال از دوران بازیگری، از لحاظ فیزیکی و بدنی الگوی مناسبی برای بازیکنان به شمار می رود.

 

کریم باقری گاهی در تمرینات هم پا به توپ می شود و این روزها هم در بعضی از تمرینات اردوی کرواسی پا به پای دیگر بازیکنان تمرین می کند. برانکو ایوانکوویچ در دوران مربیگری اش در تیم ملی ایران، باقری را در اختیار نداشت اما حالا باید خوشحال باشد که اسطوره ای نظیر او در کادرفنی اش حضور دارد.

 

1318714

 

دیدگاه‌ها