کد خبر : 1537444 | 19 تیر 1397 ساعت 16:51 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با بی این اسپورتس

ونگر: این اوزیل واقعی نبود

آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال در مورد نمایش ناامیدکننده اوزیل در جام جهانی صحبت کرد.

ونگر: این اوزیل واقعی نبود

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از کارشناسان معتقدند که حتی نیمی از توانایی های اوزیل را در جام جهانی شاهد نبودیم. در تورنمنتی که به بدترین شکل ممکن برای ژرمن ها به اتمام رسید و آنها پس از 80 سال از مرحله گروهی نیز بالا نیامدند.

پیش از شروع رقابت ها دیدار اوزیل و گوندوغان با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه بسیار جنجالی شد و رسانه های آلمانی به انتقاد وحشتناک از این دو بازیکن پرداختند. در جریان بازی های دوستانه پیش از جام جهانی نیز آنها از سوی تماشاگران هو شدند.

 

 

1314917

 

 

او در دو بازی آلمان برابر مکزیک و کره از ابتدا به میدان رفت و در هر دو بازی نیز آلمان ها مغلوب شدند. در بازی دوم برابر سوئد که اوزیل در زمین نبود، آلمان 2-1 به برتری دست یافت.

در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر خداحافظی اوزیل با فوتبال ملی نیز شنیده شده است.

 

آرسن ونگر، یکی از تحسین کنندگان همیشگی اوزیل، در مورد دلیل بازی های ناامیدکننده این ستاره ترک تبار به بی این اسپورتس گفت:« من اوزیل را خیلی خوب می شناسم. او یک فوتبالیست استثنایی است. اوزیل و گوندوغان پیش از شروع جام، فشار زیادی را تحمل کردند و به نوعی آلمان ها از این دو انتقام گیری کردند.

اوزیل بازیکنی است که نیاز به حمایت دارد و نه جنجال. وقتی بازی او را می دیدم، این حس به من دست می داد که او انگار با ترمز دستی بازی می کند. برخی مواقع می توانست به جلو حرکت کند و به بازی عرض بدهد و کارهای بیشتری انجام دهد اما در عوض متوقف می ماند و محتاط بازی می کرد. او آن اوزیلی نبود که می شناختم. بازیکنی که در زمین مثل یک قاتل بود. این اوزیل واقعی نبود.»

دیدگاه‌ها