کد خبر : 1537462 | 19 تیر 1397 ساعت 18:03 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

سلطانی‌فر: قلب کشتی در ایران می‌تپد

وزیر ورزش و جوانان گفت: ایران مهد کشتی است و یکی از کشورهایی است که قلب کشتی در آن می‌تپد.

سلطانی‌فر: قلب کشتی در ایران می‌تپد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در جمع بندی سفر یک روزه خود به جنوب استان کرمان افزود: متاسفانه جنوب کرمان در 2 بخش منابع و مدیریت اماکن ورزشی دچار نارسایی است. منابع ورزشی شامل کمبود فضاهای ورزشی است که پیگیر این مساله بطور ویژه خواهیم بود.

 

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر این که عملیات تعمیر و تجهیز سیستم سرمایشی فضاهای ورزشی این منطقه باید اجرا شود، افزود: مدیران ورزشی باید برنامه‌ریزی دقیقی بر اماکن ورزشی داشته باشند تا جوانان بتوانند بیشترین بهره وری را از این فضاها ببرند. استان کرمان و منطقه جنوبی این استان از ظرفیت‌های خوب ورزشی برخوردار است که باید زمینه شکوفایی این استعدادها را فراهم کرد.

 

سلطانی‌فر تکمیل فضاهای ورزشی را یکی از عوامل مهم شکوفا شدن استعدادهای ورزشی منطقه جنوب کرمان برشمرد و گفت: امیدواریم با تکمیل و تجهیز هر چه سریعتر اماکن ورزشی زمینه شکوفایی بیشتر استعدادهای این منطقه فراهم شود.

 

وی همچنین در پاسخ به سوالی درمورد قهرمانی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان در رقابتهای جهانی گفت: بعد از 22 سال دو تیم آزاد و فرنگی ما همزمان قهرمان جهان شدند که این اتفاق و پیروزی بزرگی است و ما را به آینده کشتی کشور امیدوار می کند.

 

سلطانی‌فر با بیان این که ایران دارای پشتوانه‌ها و سرمایه‌های خوبی در زمینه ورزش است، افزود: قهرمانی این نوجوانان عزیز امیدهای آینده در مقطع جوانان و تیم ملی را زنده کرد. ایران مهد کشتی است و یکی از کشورهایی است که قلب کشتی در آن می‌تپد. همواره در سالیان گذشته چه در مسابقات جهانی و چه در المپیک کشتی یکی از مهمترین رشته‌های مدال آور ایران بوده است.

 

وزیر ورزش و جوانان با بیان این که همیشه نگاه ویژه‌ای به کشتی داشته و داریم، افزود: امیدوارم این قهرمانی‌ها با حمایت‌های همه جانبه مسئولین و دست اندرکاران ورزش کشور ادامه پیدا کند.

 

سلطانی فر در این سفر یک روزه اماکن و پروژه های ورزشی شهرستانهای جیرفت، عنبرآباد، رودبار جنوب، قلعه گنج، کهنوج، منوجان را از نزدیک بازدید و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.

دیدگاه‌ها