کد خبر : 1537562 | 20 تیر 1397 ساعت 01:50 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

ژیرو: امیدوارم در فینال گل بزنم

الیویه ژیرو، مهاجم تیم ملی فرانسه، با ابراز خوشحالی از پیروزی تیمش مقابل بلژیک، ابراز امیدواری کرد که در دیدار فینال برای خروس ها گلزنی کند.

ژیرو: امیدوارم در فینال گل بزنم

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه امشب با تک گل اومتیتی توانست بلژیک را شکست بدهد و به فینال جام جهانی صعود کند. ژیرو که در این رقابت ها هنوز نتوانسته برای تیمش گلزنی کند، در دیدار امشب هم یکی دو موقعیت خوب را از دست داد اما امیدوار است که بتواند این طلسم را در دیدار فینال بشکند.

او به خبرنگاران گفت:" این استثنایی است. صادقانه بگویم، رسیدن به فینال جام جهانی، رویای کودکی ام بود. افتخار می کنیم که می توانیم این پیروزی را با خانواده، دوستان و همه مردم فرانسه قسمت کنیم. تا آخرین لحظه، کسب این پیروزی آسان نبود. اما ما می خواستیم به آن برسیم. حالا یک بازی، یک 90 دقیقه دیگر، باقی مانده تا به قهرمانی برسیم. قهرمانی سال 1998 خاطره ای فراموش نشدنی است. به یاد دارم که چهره زیزو روی طاق افتخار نورپردازی شده بود.

 

1318842

 

امیدارم که ما هم بتوانیم شادی قهرمانی مان را با فرانسوی ها قسمت کنیم. ما امشب این پیروزی را با خانواده های مان جشن می گیریم و پس از آن باید تمرینات مان را برای بازی یکشنبه آغاز کنیم.

من می خواستم در این دیدار به تیم کمک کنم و گل بزنم اما این مسئله اصلی نیست. می دانم که فرصت گلزنی در فینال را خواهم داشت و اینکه به تیم کمک کنم تا بتواند جام را دوباره به دست بیاورد. واقعا امیدوارم که بتوانم این کار را انجام بدهم. ما روی ابرها هستیم و امیدوارم همان بالا بمانیم."

دیدگاه‌ها