کد خبر : 1537578 | 20 تیر 1397 ساعت 08:28 | 64K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد ۳۰۰ هزار یورویی ترابوزان اسپور؛

مجید حسینی تا ۴ روز دیگر در ترکیه

باشگاه ترابوزان اسپور پیشنهاد چشمگیری برای جذب مدافع استقلال ارائه کرده و این بازیکن در چهار روز آینده به ترکیه می‌رود.

مجید حسینی تا ۴ روز دیگر در ترکیه

به گزارش "ورزش سه"، سید مجید حسینی به طور جدی مورد توجه باشگاه ترابوزان اسپور قرار گرفته و مسؤولان این تیم ترکیه‌ای به دنبال جلب رضایت باشگاه استقلال برای حضور این مدافع ملی‌پوش ایرانی در جمع خود هستند ولی تاکنون این اتفاق به طور رسمی رخ نداده است.

 

رسانه‌های ترکیه‌ای به شکل گسترده‌ای به موضوع حضور مجید حسینی در ترابوزان اسپور پرداخته‌اند و عنوان کردند این بازیکن جوان و ۲۲ ساله تیم ملی ایران به زودی به ترکیه می‌آید و با این باشگاه قرارداد امضاء می‌کند.

 

در اخبار منتشر شده آمده که باشگاه ترابوزان اسپور مدت زمان طولانی‌ای است که به مدافع میانی نیاز دارد و از مدت‌ها قبل مجید حسینی را که در تیم ملی ایران هم حضور دارد و در جام جهانی هم در سه مسابقه، بازی کرد را زیر نظر داشته است.

 

در حالی که گفته می‌شد پیشنهاد باشگاه ترابوزان اسپور به مدافع استقلال ۳۰۰ هزار دلار است که حدود ۱۰۰ الی ۱۵۰ هزار دلار آن برای صدور رضایت‌نامه به باشگاه استقلال تهران می‌رسد، اما رسانه‌های ترکیه‌ای خبر داده‌اند که پیشنهاد مسؤولان ترکیه‌ای ۳۰۰ هزار یورو است.

 

طبق اخبار منتشر شده در این رسانه‌ها، مجید حسینی به ترکیه سفر می‌کند تا مراحل پایانی قراردادش را انجام دهد ولی باشگاه ترابوزان اسپور دو شرط هم در نظر گرفته که در زمان گفت‌وگو با مدافع ایرانی، آنها را مطرح خواهد کرد.

 

حاجی صالح اوغلو، معاون باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه نیز با تایید خبر پیوستن حسینی به این تیم عنوان کرده که این مدافع ایرانی برای انجام مذاکرات نهایی طی چهار روز آینده به ترکیه خواهد رفت.

دیدگاه‌ها