کد خبر : 1537717 | 20 تیر 1397 ساعت 16:45 | 40K بازدید | 0 دیدگاه

امیدهای استقلال در اردوی ترکیه (عکس)

استقلال با خریدهایی که انجام داده است سال آینده مجموعه ای از بازیکنان جوان و خوب را در اختیار دارد که می تواند تیمی پرانرژی و جذاب باشد.

به گزارش" ورزش سه"، استقلال اینروزها برنامه آماده سازی اش را زیر نظر وینفرد شفر آلمانی و در اردوی کارتپه در استانبول ترکیه برگزار می کند. البته که این تیم در شرایطی برای مسابقات آماده می شود که ظرف یکی دو روز اخیر جدایی امید ابراهیمی و اخباری درباره جدایی احتمالی روزبه چشمی تا حدودی نقل و انتقالات موفق این تیم را تحت الشعاع قرار داد.


با این حال اما شفر امسال تیمی جوان و با انگیزه در اختیار دارد که می توانند با انرژی و انگیزه بالا و قدرت تاکتیک پذیری شان تیمی جذاب برای استقلال بسازند. مهدی قائدی و امید سهرابیان تنها دو تا از این بازیکنان هستند که امسال می توانند در استقلال مهره های کلیدی شفر باشند.


قائدی که فصل خوبی را نداشت بعد از ماه ها کار زیر نظر شفر به نظر برای یک فصل خوب آماده است. او به تیم ملی امید هم دعوت شده و کار کردن همزمان با شفر و کرانچار می تواند او را در این سن و سال تبدیل به مهره ای قابل اتکا در استقلال کند. آرمین سهرابیان دیگر بازیکن جوان استقلال است که فصل گذشته و بی سر و صدا به استقلال پیوست اما با وجود آنکه بازیکنان سرشناسی در این تیم حضور داشتند سهرابیان به ترکیب رسید و تبدیل به مهره اصلی تیمش در دفاع چپ شد. او امسال هم می تواند دفاع چپ اول این تیم باشد. قائدی اگر در وینگر چپ بازی کند که احتمالش کم نیست با سهرابیان می توانند زوج جوان و جذاب این بخش باشند.

 

1319024

دیدگاه‌ها