کد خبر : 1537744 | 20 تیر 1397 ساعت 18:29 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

دیگر ششم کردن تیم ها برایم جذابیتی ندارد

کمالوند:با تراکتوری‌ها مذاکرات خوبی داشتم اما نشد

سرمربی اکسین معتقد است تیمش پتانسیل لازم برای صعود به لیگ برتر را دارد.

کمالوند:با تراکتوری‌ها مذاکرات خوبی داشتم اما نشد

به گزارش "ورزش سه"، فرار کمالوند که در لیگ هفدهم هدایت صنعت نفت آبادان را بر عهده داشت برای این فصل با اکسین البرز به توافق رسید و هدایت این تیم را در لیگ یک برعهده گرفت. کمالوند بسیاری از بازیکنان لیگ برتری را که پیش از این سابقه همکاری با او را داشتند، به اکسین برده و قصد دارد این تیم کرجی را به لیگ برتر برساند. کمالوند درباره چرایی کوچ از لیگ برتر به لیگ یک آن هم در شرایطی که فصل موفقی را پشت سر گذاشته بود، گفت: در لیگ برتر تنها ۵ تیم وجود دارد به لحاظ امکانات و ساختار به معنای واقعی حرفه ای هستند و شما در طول فصل بابت زمین تمرین، لباس، امکانات و پرداختی ها اعصابت خرد نمی شود. خب این تیم ها همگی سرمربی دارند و کار کردن در الباقی تیم ها یک فصل فرسایشی را برای شما در پی خواهد داشت.


او ادامه داد: من صحبت های خوبی با تراکتورسازی داشتم و تا حد خیلی زیادی هم جلو رفته بودیم اما به هرحال نشد. برای همین ترجیح دادم جایی کار کنم که همه فاکتورهای یک تیم حرفه ای را داشته باشد. تفاوتی هم برای من در لیگ برتر و لیگ یک وجود نداشت. من تیمی را می خواستم که در کورس قهرمانی باشد برای همین به سه تیم دیگر لیگ برتری که پیشنهاد داده بودند، جواب منفی دادم. دیگر ششم کردن تیم ها برایم جذابیتی ندارد.


کمالوند در پاسخ به این سوال که آیا با رفتن به لیگ یک دچار پسرفت نشده اید، تصریح کرد: من در ۳۰ سالگی تراکتورسازی را به لیگ یک آوردم و سه سال سرمربی یکی از پرطرفدراترین تیم های ایران بودم. با صنعت نفت و گسترش فولاد بهترین نتایج تاریخ این تیم ها را در لیگ برتر داشتم. پس الزاما خیلی هیجانی برای کار کردن در لیگ برتر نداشتم. اصولا عنوان لیگ برتر یا لیگ یک خیلی برایم مهم نبود.
او با اشاره به صعود شهرداری و تراکتورسازی تبریز و شیرین فراز کرمانشاه به لیگ برتر گفت: من با فضای کار در لیگ یک غریبه نیستم و خدا را شکر تا الان در این ۱۵ سال کارنامه بدی نداشتم. هیچ وقت تیم های تحت هدایت من رتبه دو رقمی نداشته اند و به لطف خدا توانسته ام عملکرد قابل دفاعی داشته باشم. بازیکنانی که با من به اکسین آمده اند همگی سالها در لیگ برتر تجربه داشته اند و حال آنها نیز به سطحی رسیده اند که آرامش برایشان مهمترین دغدغه است.


کمالوند با ابراز امیدواری به موفقیت تیمش در فصل جاری خاطرنشان کرد: مسولان اکسین از من قول صعود نگرفته اند اما با اعتباری که از این فوتبال دارم و بازیکنانی که در تیم ما حضور دارند، شک نکنید ما مدعی خواهیم بود. این در حالی است که ما در بحث قراردادها یکی از تیم های متوسط لیگ یک هستیم و آقای دکتر حمزه لو مدیریت باشگاه گواه این موضوع هستند که اکسین ریخت و پاشی نداشته است.

 

دیدگاه‌ها