کد خبر : 1537829 | 21 تیر 1397 ساعت 02:07 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

هری کین: بیش از حد محتاط بودیم

هری کین، ستاره گلزن تیم ملی انگلیس مدعی شد تا اینجا نیز نتایج انگلیس افتخار آمیز بوده است.

هری کین: بیش از حد محتاط بودیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس در شرایطی در ابتدا با یک گل از حریف پیش افتاده و هری کین نیز یک موقعیت طلایی را هدر داد، با نتیجه 1-2 مغلوب کرواسی شد تا باز هم در رسیدن به فینال ناکام باشد.

 

1319182

 

هری کین گفت: "حذف از جام جهانی دشوار است. ما شجاع بودیم و تمام تلاش خود را ارائه دادیم و هواداران نیز بسیار خوب حمایت کردند. جریان بازی 50-50 و بسیار نزدیک بود. شاید در برخی موارد می توانستیم بهتر عمل کنیم اما علیرغم دردناک بودن نتیجه، ما تلاش خود را انجام دادیم و با سری بالا روسیه را ترک می کنیم اما باید از این شکست درس گرفت.

 

بعد از زدن گل فرصت های خوبی داشتیم اما بعد از آن خیلی عقب نشستیم. البته اینها احتمالات است و در بازی های بزرگ جزئیات تعیین کننده هستند. بیش از حد محتاط بودیم و می توانسنیم بهتر عمل کنیم زیرا خودمان شرایط را برای خودمان دشوار کردیم.

 

رسیدن به این مرحله افتخار آمیز است ولی می توانستیم بهتر باشیم و این شکست دردناک است. می توانیم پیشرفت کنیم و در دوره بعد علاقه داریم به فینال هم برسیم. در 2 سال اخیر با ساوتگیت پیشرفت کردیم و امیدواریم این مسیر ادامه پیدا کند اما همین موفقیت هم مایه افتخار است."

دیدگاه‌ها