کد خبر : 1537849 | 21 تیر 1397 ساعت 09:14 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت سرمربی سه‌شیرها از کاپیتانش

ساوت‌گیت: کین از جان و دل مایه گذاشته

درحالیکه هری کین به دلیل عملکردش در جریان شکست 2-1 انگلیس در مقابل کرواسی مورد انتقاد قرار گرفته، گرت ساوت‌گیت به دفاع از او برخاسته و می‌گوید کین هر کاری که می‌توانسته انجام داده.

ساوت‌گیت: کین از جان و دل مایه گذاشته

به گزارش "ورزش سه"، ساوت‌گیت می‌گوید کاپیتان سه‌شیرها هری کین همه‌ی خواسته‌های او را در زمین به اجرا درآورده و حتی برای یک لحظه کم‌کاری نکرده و قصور یا تقصیری نداشته. ساوت‌گیت به همین دلیل معتقد است انتقادها از ستاره‌ی تاتنهام بی‌دلیل بوده و باید از آنها عبور کرد. 


با توجه به اینکه کین تا اینجای جام جهانی شش گل در کارنامه داشته و یک بازی دیگر به میدان خواهد رفت، او به احتمال زیاد آقای گل جام جهانی روسیه خواهد شد. ولی عملکرد او در بازی با کرواسی در انگلیس چندان مورد رضایت هواداران فوتبال قرار نگرفته. مهاجم تاتنهام در مقابل دژان لوورن، مدافع کروات حرفی برای گفتن نداشت و معدود فرصت‌هایی که هم به دست آورد از دست داد. 

 

ساوت‌گیت می‌گوید " به اعتقاد من هری برای تیم از جان و دل مایه گذاشته. در نیمه‌ی دوم، دقایقی از بازی گذشت که ما در این دقایق، کنترل و حاکمیت توپ را در اختیار نداشتیم. سرعت بازی فوق‌العاده بالا رفت و توپ مدام از مقابل این دروازه به مقابل دروازه‌ی دیگر می‌رفت و ما نتوانستیم آنطور که قبلاً نشان داده بودیم بازی‌سازی کنیم. حالا وقت آن است که مثل یک تیم منسجم، قوی باشیم و در چند روز آینده در مورد عملکردمان در این جام جهانی بیشتر فکر کنیم. هری کین در این تورنمنت، کاپیتان تیم بوده و وظیفه‌ی خود را به شکلی استثنایی انجام داده. من در سه هفته‌ی گذشته چه به عنوان کاپیتان و چه به عنوان بازیکن تیم ملی هر چه از او خواسته‌ام را مو به مو به اجرا درآورده ".

دیدگاه‌ها