کد خبر : 1537869 | 21 تیر 1397 ساعت 11:32 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: انگلیس فرصت طلایی را از دست داد

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد معتقد است که انگلیس فرصتی طلایی را برای رسیدن به جام قهرمانی جهان با شکست مقابل کرواسی از دست داد.

مورینیو: انگلیس فرصت طلایی را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ساوتگیت پس از 28 سال به نیمه نهایی جام جهانی رسیدند و در تلاش بودند که پس از 52 سال راهی فینال جام جهانی شوند ولی شکست 2-1 مقابل کرواسی، رویای آنها را به باد داد. کیران تریپیه در ابتدا سه شیرها را پیش انداخت ولی پریشیچ کار را به تساوی کشاند و مانژوکیچ در وقت های اضافه، کار را برای انگلیس تمام کرد. پس از بازی، مورینیو از فرصت سوزی بزرگ انگلیسی ها صحبت کرد.

 

1319242

 

 

او در مصاحبه با RT گفت:" انگلیسی ها دلیل خوبی برای اشک ریختن دارند زیرا خیلی نزدیک بودند، همچنین دلایلی برای خوشبینی هم خواهند داشت. تیم آنها نسبت به رقابت های قبل خیلی بهتر ظاهر شد. تیمی جوان که بیشتر آنها در جام جهانی بعد با تجربه بیشتر ظاهر خواهند شد.

 

اگر من رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس بودم، شکی نداشتم که ساوتگیت و استیو هلند را در پستشان حفظ کنم و به آنها در یورو و جام جهانی بعدی فرصت دهم. بازیکنان تیم همه در جام جهانی عالی بودند و این فرصت را خواهند داشت که دوباره این کشور را مفتخر کنند."

 

مورینیو درباره موفقیت کرواسی گفت:" به نظرم برای کشوری که لیگ چندان قدرتمندی ندارد، دستاورد بزرگی حاصل شده است زیرا بیشتر بازیکنان کرواسی در این کشور بازی نمی‌کنند. آنطور که من می‌دانم، وقتی خارج از کشورتان فعالیت می‌کنید، حس دیگری به کشورتان دارید. بنابراین رسیدن تیمی مثل کرواسی به فینال جام جهانی اتفاق فوق العاده ای است."

دیدگاه‌ها