کد خبر : 1537873 | 21 تیر 1397 ساعت 11:31 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو خواستار ابقای ساوت‌گیت در تیم ملی انگلیس

آقای خاص: انگلیس برای امیدواری جا دارد

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید معتقد بوده سه‌شیرها باید به فینال جام جهانی راه یابند ولی با وجود شکست در مرحله‌ی نیمه‌هایی، انگلیس در آینده جا برای امیدواری خواهد داشت.

آقای خاص: انگلیس برای امیدواری جا دارد

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو می‌گوید انگلیس فرصتی طلایی برای راه‌یابی به فینال جام جهانی را از دست داده. سه‌شیرها دیشب در مقابل کرواسی با نتیجه‌ی 2-1 شکست خورده و نتوانستند برای دومین بار در تاریخ فوتبال خود به فینال جام جهانی راه یابند. 

 

مورینیو می‌گوید " انگلیس حق دارد گریه کند چون خیلی نزدیک شده بودند. ولی انگلیسی‌ها در عین حال حق دارند امیدوار باشند. تیم ملی انگلیس نسبت به دوره‌‌های قبلی خیلی پیشرفت کرده. این تیم، تیم جوانی است و اکثر بازیکنانش در دوره‌ی بعدی جام جهانی بازی خواهند کرد. آنهم درحالیکه در رقابتهای باشگاهی به مراتب باتجربه‌تر شده‌اند. اگر من رئیس فدراسیون فوتبال انگلیس بودم بدون کوچکترین تردیدی گرت ساوت‌گیت و استیو هالند را در پست‌هایشان ابقا می‌کردم و به آنها فرصت می‌دادم این تیم انگلیس را در جام ملتها و جام جهانی آینده هدایت کنند ". 

 

مورینیو اضافه می‌کند " بازیکنان و کل تیم ملی و هر کسی که در این جام جهانی برای انگلیس نقش بازی کرده حق دارند با افتخار به خانه برگردند. آنها از جان و دل مایه گذاشتند و باعث غرور و افتخار کشورشان شدند. پیروزی کرواسی برای کشوری که لیگش، لیگ دست‌اولی نیست و اکثر بازیکنانش در خارج از کرواسی بازی می‌کنند، موفقیت بزرگی است. من خوب می‌دانم که کسی که خارج از کشور کار می‌کند، نسبت به کشورش احساس متفاوتی پیدا می‌کند ".

دیدگاه‌ها