کد خبر : 1537899 | 21 تیر 1397 ساعت 12:55 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

کین: مراقب خودت باش!

جدال تلویزیونی روی کین و یان رایت

مکالمه جالب روی کین و یان رایت در برنامه شب گذشته شبکه ITV، واکنش های بسیاری را در اینترنت به همراه داشته است.

جدال تلویزیونی روی کین و یان رایت

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس شب گذشته با شکست مقابل کرواسی از رسیدن به فینال بازماند و نتوانست طلسم 52 ساله رسیدن به فینال را بشکند. در همین حین، روی کین، یان رایت و گری نویل، مهمان شبکه ITV بودند و دیدار شب گذشته را تحلیل می‌کردند که مکالمات آنها به سمت و سوی جالبی رفت. صحبت های کین پیش از دیدار و پس از بازی، به شکلی بود که تمایل زیادی به حضور انگلیس در فینال نداشت و از اینکه انگلیسی ها از رسیدن به فینال بازمانده بودند، خوشحال بود.

 

او پس از بازی گفت:" همه از فینال صحبت می‌کردند، از اینکه جام به خانه برمی‌گردد."

 

1319292

 

 

در همین حین، یان رایت وسط صحبت های کین پرید و گفت:" این چیزیست که تو فکر می‌کردی، ما به فینال فکر نمی‌کردیم، فقط شادی می‌کردیم. ما خوشحال بودیم ولی تو از اینکه ما به فینال برسیم خوشحال نبودی."

 

کین پاسخ داد:" من با خوشحالی شما مشکلی نداشتم ولی شما خیلی جوگیر شده بودید. از فینال صحبت می‌کردید، درباره اش برنامه ریزی می‌کردید."

 

رایت پاسخ داد:" نه اینطور نیست! چرا ما باید هیجان زده می‌شدیم."

 

این بحث ادامه پیدا کرد تا جایی که کین گفت:" تو یک مرد بالغ هستی و می‌دانی رسیدن به فینال چقدر سخت است!"

 

بحث آنها سپس وارد فاز دیگری شد که کین چپ چپ به رایت نگاه کرد و گفت:" تو می‌دانی من از چه حرف می‌زنم، حواست به خودت باشد!"

 

رایت نیز گفت:" او در عرض یک دقیقه من را می‌کشد!"

 

یان رایت سپس در توئیترش، ویدیو این بحث را منتشر کرد و نوشت:" چرا ما نمی‌توانیم هیجان زده باشیم روی؟ چرا نمی‌توانیم خوشحال باشیم. عاشق هر لحظه اش بودیم. خوشحالی یک مسیر است."

دیدگاه‌ها