کد خبر : 1537901 | 21 تیر 1397 ساعت 12:42 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

پارس جنوبی، آماده تکرار شگفتی‌سازی (عکس)

پارس جنوبی جم در بازی های تدارکاتی پیش فصل خود شکستی نداشته و آماده تکرار روزهای خوب سال گذشته است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پارس جنوبی جم با مدیریت بهرام رضاییان و سرمربیگری مهدی تارتار در فصل هجدهم لیگ برتر هم حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. نماینده جم در لیگ برتر با وجود اینکه تعداد زیادی از بازیکنان خود را از دست داده، اما با حفظ برخی نفرات باتجربه و البته اضافه کردن چند بازیکن جوان و بااستعداد سر و شکل خوبی به خود گرفته و آماده تکرار شگفتی سازی لیگ گذشته است.


پارس جنوبی تاکنون در اردوی پیش فصل خود 4 بازی تدارکاتی با تیم های پیکان، سپاهان، تیم ملی امید و صنعت نفت آبادان داشته که در هیچ کدام از این مسابقات شکست نخورده است. شاگردان تارتار علاوه بر اینکه تیم پرمهره سپاهان را با تساوی بدون گل متوقف کردند، تیم امید و صنعت نفت را شکست دادند تا نشان دهند شرایط فنی خوبی دارند.


پارس جنوبی روز گذشته در حالی که دو بر صفر از صنعت نفت عقب افتاده بود، 4 گل به ثمر رساند و توانست به برتری برسد و بازگشت خیلی خوبی داشت.


با این شرایط این امیدواری نزد هواداران پارس جنوبی به وجود آمده که تیم جوان تحت هدایت تارتار بتواند در لیگ برتر هجدهم نیز شگفتی ساز باشد و علاوه بر  کسب نتایج خوب، بازیکنان جوان دیگری را به فوتبال ایران معرفی کند.


عکس: حامد عراقی

 

1319293

دیدگاه‌ها