کد خبر : 1537904 | 21 تیر 1397 ساعت 13:32 | 90.6K بازدید | 1 دیدگاه

نامه خداحافظی احساسی مارسلو با رونالدو

مارسلو، مدافع رئال مادرید و دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، با انتشار نامه ای با ستاره پرتغالی خداحافظی کرد.

نامه خداحافظی احساسی مارسلو با رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو و مارسلو از زمان حضور کریستیانو در رئال هم تیمی بودند و خیلی سریع به دوستان صمیمی تبدیل شدند. رفاقت آنها در داخل و خارج زمین بسیار عمیق بود و همین موضوع باعث شده بود که جدایی رونالدو، شایعه پیوستن مارسلو به یووه را نیز تقویت کند، به خصوص اینکه ستاره برزیلی پستی برای خداحافظی با کریستیانو منتشر نکرده بود. حال مارسلو با انتشار نامه ای احساسی با هم تیمی اش خداحافظی کرد.

 

1319295

 

 

او نوشت:" زمان خداحافظی فرا رسیده است. به خدا قسم هیچگاه فکر نمی‌کردم چنین روزی فرا برسد. ولی هیچ چیز در این دنیا ابدی نیست. امیدوارم در مسیر جدیدت خوشحال باشی. تقریبا 10 سال شد که کنار تو بازی کردم، 10 سال پر از خوشحالی، فوتبال خوب، پیروزی، شکست و لحظات فوق العاده. خیلی چیزها از تو یاد گرفتم، تلاش و تعهد تو فوق العاده بوده است. برای تو و خانواده زیبایت بهترین ها را آرزو دارم.

 

دلم برای صحبت هایمان پیش از بازی ‌ها تنگ می‌شود. پیش از فینال ها که سعی داشتی تجربیاتت را به جوان تر ها منتقل کنی. افتخار می‌کنم که کنار تو بازی کردم، نه به این خاطر که تو بزرگترین بازیکن تاریخ هستی، بلکه به خاطر شخصیتت. وقتی بازنشسته شوم، در یک کافه کنار تو نوشیدنی می‌خورم و با هم راجع به خاطراتمان حرف می‌زنیم و عکس‌هایمان را نشان هم می‌دهیم. ما بار دیگر با هم خواهیم بود."

دیدگاه‌ها