کد خبر : 1537971 | 21 تیر 1397 ساعت 20:46 | 42.6K بازدید | 0 دیدگاه

شهردار مشهد:

دو تیم مشهدی با هم یکی شوند

شهردار مشهد اعلام کرد برای رفع مشکلات مالی نماینده‌های لیگ برتری و لیگ یکی این شهر بهتر است این دو تیم در قالب یک تیم کارشان را دنبال کنند.

دو تیم مشهدی با هم یکی شوند

به گزارش "ورزش سه"، جواد وطن‌خواه، مدیر عامل باشگاه و یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده جلسه‌ای با قاسم تقی‌زاده خامسی، شهردار مشهد برگزار کردند تا راجع به روند آماده‌سازی تیم و مشکلات مالی‌ای که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت‌وگویی داشته باشند.

 

شهردار مشهد در این نشست ضمن حمایت از تیم پدیده در طول لیگ برتر، در پیامی به موضوعاتی که در جلسه با وطن‌خواه و گل‌محمدی عنوان کرده بود، اشاره داشت که مشروح آن را در زیر می‌خوانید:


«سالها است که فوتبال و اصولا ورزش در دنیا موضوعی جدی شده و تیم‌های محلی در این میان جایگاه خاصی در بین شهروندان دارند و گاه فراتر از تیم ملی مورد عنایت است.

 

مردم عزیز مشهد خصوصا جوانان پُر شور بیشتر به دو تیم محلی سیاه جامگان و پدیده علاقه‌مند هستند، اما واقعیت این است که هنوز آماری که میزان محبوبیت تیم‌ها را به صورت مستند و قابل دفاع بیان کند، ندیده‌ام و پیام‌های مجازی نیز قابل استناد نیستند.

 

اما از آنجا که غالب کلانشهرها یک تیم مورد علاقه دارند که همه، اعم از هواداران، صنعتگران و بازرگانان شهرها ضمن هواداری، حمایت مالی هم می‌کنند، اما نمی‌شود که شهر ما دو تیم داشته باشد که یکی در لیگ برتر و دیگری در لیگ یک، ولی هردو بخاطر عدم حمایت جدی مالی زمین گیر باشند!!

 

آقایان وطنخواه(مدیر عامل) و گل‌محمدی(مربی) و همکارانشان در تیم پدیده را در دفتر ملاقات کردم؛ زحمات زیادی برای تیم کشیده‌اند و مشکلات فراوانی خصوصا در تامین هزینه مالی تیم دارند؛ آقایان وطنخواه و گل‌محمدی انتظار داشتند مثل همه شهرها هواداران تیم کمک کنند وگرنه این مسیر قابل ادامه نیست، صحبت‌های زیادی شد و من هم نظراتم را در خصوص هر دو تیم عرض کردم که خلاصه‌اش این بود:

 

۱- علاقه‌ای به تیم‌داری در شهرداری ندارم، چون با تغییر مدیریت‌ها تیم دچار افت و خیز می‌شود ولی باید مشهد یک تیم موفق در لیگ برتر داشته باشد، حتما کمک خواهیم کرد که مشکلات به صورت تدریجی حل گردد.


۲- خوب است هردو تیم یکی شوند؛ تحت عنوان یک مؤسسه و یک نام فعالیت کنند؛ این مؤسسه می‌تواند مشترکا به یک نام جدید و یک هیأت مدیره توانمند اداره شود.


۳- هواداران خصوصا آنهایی که وضعیت مناسب مالی دارند، مثل همه شهرها باید از حمایت مالی تیم دریغ نکنند و شهرداری و شورای شهر هم قطعا وظیفه‌ای در این باب دارند که کمک خواهند کرد.

 

امیدوارم به زودی یک تیم مشهدی قوی و پُر توان در سطح کشور داشته باشیم که به جای نگرانی تأمین مالی، دغدغه پیروزی داشته باشد.»

دیدگاه‌ها