کد خبر : 1537994 | 22 تیر 1397 ساعت 00:16 | 37.5K بازدید | 0 دیدگاه

معلول رسما جانشین بلماضی شد؛

سرمربی تونس روی نیمکت حریف آسیایی پرسپولیس

سرمربی تیم ملی تونس در جام جهانی هدایت الدحیل قطر را بر عهده گرفت و جانشین جمال بلماضی شد.

سرمربی تونس روی نیمکت حریف آسیایی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، تغییر سرمربی تیم الدحیل قطر مطابق پیش‌بینی‌ها انجام شد و جمال بلماضی که بهترین نتایج را همراه این تیم گرفته بود و تمام افتخارات ممکن را به دست آورد، برای قبول هدایت تیم ملی الجزایر، از باشگاه قطری رفت.

 

بلماضی در ۳۵ مسابقه رسمی که هدایت تیم الدحیل را بر عهده داشت، ۳۲ پیروزی داشت و تنها سه تساوی کسب کرده بود و تیم او با آمار فوق‌العاده ۱۲۰ گل یک سال رویایی خود را به پایان برد ولی در کنار این آمارهای فوق‌العاده، او هر سه جام در رقابت‌های فوتبال قطر(لیگ ستارگان، جام حذفی و امیر کاپ) را به دست آورد و در لیگ قهرمانان آسیا نیز با اقتدار تیمش را به مرحله یک چهارم نهایی رساند.

 

جدایی جمال بلماضی، سرمربی موفق فصل قبل الدحیل برای حضور روی نیمکت تیم ملی الجزایر، موجب شد تا مسؤولان باشگاه قطری خیلی زود جانشین او را انتخاب کنند و هدایت تیمشان را به نبیل معلول بسپارند.

 

نبیل معلول با کسب چهار پیروزی و دو تساوی، تیم ملی تونس را به جام جهانی روسیه رساند ولی در این رقابت‌ها به دلیل دو شکست متوالی برابر انگلیس و بلژیک، نتوانست عقاب‌های کارتاژ را به مرحله یک هشتم نهایی برساند ولی با برتری تیمش مقابل پاناما، با حضور در رده سوم گروهی به کار خود در این رقابت‌ها و همچنین تیم تونس پایان داد.

 

باشگاه الدحیل قطر برای انتخاب جانشین بلماضی سراغ سرمربی تیم ملی تونس در جام جهانی رفت و خیلی زود با او به توافق رسید که قرار است نبیل معلول فردا به اردوی تیم جدیدش در اتریش اضافه شود و کارش را آغاز کند.

 

پرسپولیس ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید دو بازی رفت و برگشت برابر الدحیل برگزار کند که رفتن جمال بلماضی و این تغییر مربی در تیم قطری بدون شک می‌تواند به سود سرخ پوشان باشد.

دیدگاه‌ها