کد خبر : 1538018 | 22 تیر 1397 ساعت 09:01 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم فرانسه، فرصت بزرگ را دو دستی چسبیده

ژیرو: دو سال پیش باختیم، این دفعه پیروزیم

اولیویه ژیرو مهاجم فرانسه می‌‌گوید تیم ملی کشورش نسبت به دو سال پیش که در فینال یورو2016 در مقابل پرتغال شکست خورد، با تمرکز بالاتری به فینال جام جهانی می‌رود.

ژیرو: دو سال پیش باختیم، این دفعه پیروزیم

به گزارش "ورزش سه"، ژیرو معقتد است تمرکز و ذهنیت درست، عواملی است که باعث شده این فرانسه با فرانسه‌ای که در سال 2016 فینال جام ملتهای اروپا را به پرتغال واگذار کرد، تفاوت داشته باشد. 


ژیروی 31ساله روز یکشنبه در فینال جام جهانی بار دیگر به عنوان تک‌مهاجم فرانسه به میدان خواهد رفت. او در این تورنمنت به جز بازی اول، در سایر بازی‌ها از آغاز به عنوان بازیکن فیکس در میدان حضور داشته. 


خروس‌های فرانسه بعد از پیروزی‌های قاطع خود بر آرژانتین، اروگوئه و بلژیک در مراحل حذفی، بخت اول قهرمانی جام جهانی به حساب می‌آیند و ژیرو می‌گوید فرانسه اجازه نمی‌دهد یک فرصت دیگر برای فتح جامی بزرگ برایش از دست برود. 

 

ژیرو می‌گوید " دو سال پیش اوضاع فرق می‌کرد. وقتی در نیمه‌نهایی آلمان را شکست دادیم، آنقدر سرخوش بودیم که باعث شد در بازی فینال شکست بخوریم. اما پیروزی در  مقابل بلژیک با آن نیمه‌نهایی فرق داشت. حس و حال تیم با دو سال پیش فرق می‌کند. حالا می‌دانیم که هنوز یک بازی دیگر در پیش داریم که باید در آن برنده بشویم. تیم تمرکز بالایی دارد و می‌خواهد کار را تمام کند. به همین خاطر است که می‌گویم این بار با دو سال پیش فرق دارد. ما برای رسیدن به اینجا راه خیلی طولانی‌ای را طی کرده‌ایم و نمی‌خواهیم حالا که به اینجا رسیده‌ایم فرصت را از دست بدهیم ". 

 

ژیرو در ادامه می‌گوید " هیچ کس نمی‌تواند صرفاً با استعداد قهرمان جام جهانی شود. استعداد به تنهایی، کافی نیست. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید کارآمد باشد. قدرت روحی- روانی، هفتاد درصد ماجرا است. وقتی فوتبالیست‌ها آماده هستند که برای هم‌تیمی‌هایشان تلاش کنند و با تعهد و جدیت در خدمت تیم باشند، هیچ چیز غیرممکن نیست".

دیدگاه‌ها