کد خبر : 1538031 | 22 تیر 1397 ساعت 10:16 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

گمانه‌زنی‌ها در مورد نیمکت آرژانتین همچنان ادامه دارد

تاپیا: سمپائولی سرمربی تیم ملی است

خورخه سمپائولی هنوز سرمربی تیم ملی آرژانتین است. این آخرین اظهارات کلادیو تاپیا رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین درباره‌ی موضوع داغ نیمکت راه‌راه پوشان است که روزهای متمادی است در آرژانتین صدر اخبار را رها نمی‌کند.

تاپیا: سمپائولی سرمربی تیم ملی است

به گزارش "ورزش سه"، تاپیا روز پنج‌شنبه در حال ورود به یکی از جلسات مدیریتی فدراسیون فوتبال آرژانتین با خبرنگاران مواجه شد و به محض آنکه سوال اصلی این روزهای فوتبال آرژانتین یعنی وضعیت و آینده‌ی نیمکت تیم ملی این کشور مطرح شد گفت " سمپائولی با ما قرارداد دارد. او سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین است ". 


روزنامه‌ی ورزشی اوله در آرژانتین گزارش داده که سمپائولی هم در این جلسه‌ی فدراسیون فوتبال حضور داشته، البته بدون دستیارانش. چهار دستیار سمپائولی در کادر فنی تیم ملی آرژانتین روز ششم ژوئیه به صورت دست‌جمعی از تیم ملی اخراج شده بودند. اوله می‌گوید از طریق منابعش مطلع شده که سمپائولی در فدراسیون فوتبال، در جلسه‌ای با دپارتمان تیم ملی حضور داشته تا لیست جوانانی که برای شرکت در تورنمنت زیر 20سال اسپانیا دعوت خواهند شد را ارائه دهد. اوله می‌گوید سمپائولی با وجود دستور فدراسیون فوتبال آرژانتین نمی‌خواهد هدایت تیم ملی زیر 20سال آرژانتین در این تورنمنت را به عهده داشته باشد ولی این بدان معنا نیست که به اسپانیا سفر نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها