کد خبر : 1538254 | 23 تیر 1397 ساعت 10:45 | 17.9K بازدید | 2 دیدگاه

انتقاد شدید مدیرعامل فجر از مربی منتخبش

این رفتار رضایی تمام برنامه های ما را به هم ریخت و ما باید هرچه زودتر تصمیم گیری کنیم و فرد جدیدی را به عنوان سرمربی انتخاب کنیم

انتقاد شدید مدیرعامل فجر از مربی منتخبش

به گزارش ورزش سه، رسول فلاح مدیرعامل فجر سپاسی در مورد عدم حضور  وحید رضایی سرمربی این تیم  گفت: وحید رضایی با وقت کشی و امروز و فردا کردن به تیم ما لطمه زیادی وارد کرد و باید پاسخگوی افکار عمومی و هواداران شیرازی باشد.


 وی افزود: ما قبل از مذاکرات رو در رو به صورت تلفنی با رضایی صحبت کرده بودیم. او هم گفت برای جدایی از ذوب آهن مشکلی ندارد. به اصفهان رفتیم و با او مذاکرات نهایی را انجام دادیم بعد اعلام کرد امید نمازی مخالف جدایی من است.


او ادامه داد: چند روز بعد رضایی گفت مشکلاتش را حل کرده و سر تمرینات ما حاضر شد. دستیارانش را معرفی کرد و تیم را تمرین داد حتی چند بازیکن را کنار گذاشت اما ناگهان به اصفهان رفت و حالا هم می گوید نمی توانم با فجر باشد.


مدیرعامل فجر اضافه کرد: من با سعید آذری صحبت کردم و او هم گفت رضایی را دیگر نمی خواهیم اما حالا که به بهانه گرفتن فسخ قرارداد و خداحافظی به اصفهان رفته پیغام داده دیگر نمی تواند به شیراز بیاید.


فلاح این کار رضایی را غیراخلاقی می داند و می گوید: اخلاق گرایی و صداقت باید درس اول مربیان ما باشد اما متاسفانه چنین رفتارهایی را در فوتبالمان شاهد هستیم و باید برای این فوتبال حلوا خیرات کرد و فاتحه فرستاد. او با امروز و فردا کردن و وقت کشی لطمات زیادی به فجر وارد کرده و در برابر افکار عمومی باید پاسخگو باشد.


او در پاسخ به سوالی که حالا با رفتن سرمربی چه تصمیمی خواهد گرفت می گوید: این رفتار رضایی تمام برنامه های ما را به هم ریخت و ما باید هرچه زودتر تصمیم گیری کنیم و فرد جدیدی را به عنوان سرمربی انتخاب کنیم، فرصت کم است و نمی شود ریسک کرد، به نظرم نباید اجازه بدهیم تیم ریشه دار و قدیمی فجر ملعبه دست افرادی باشد که با سناریو هایشان می خواهند این تیم را نابود کنند. ما به زودی سرمربی مدنظرمان را انتخاب خواهیم کرد اما یادآور می شوم آنهایی که به تیم لطمه وارد کردند منتظر باشند تا تبعات کارهایشان را ببینند.

دیدگاه‌ها