کد خبر : 1538265 | 23 تیر 1397 ساعت 11:27 | 71.7K بازدید | 2 دیدگاه

توشاک مهاجم سرعتی آبی‌ها را می‌خواهد

جابر انصاری، پاتک نقل و انتقالاتی تراکتور به استقلال

مسئولان باشگاه تراکتورسازی در صدد هستند تا جابر انصاری را به جمع نفرات شان اضافه کنند.

جابر انصاری، پاتک نقل و انتقالاتی تراکتور به استقلال

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه تراکتورسازی در حالی که نقل و انتقالات را زودتر از سایر تیم ها آغاز کرد و با جذب نفراتی مانند محسن فروزان، محمد طیبی، علی عبدالله زاده، محمد اهل شاخه و چند بازیکن دیگر فعالیتش برای لیگ هجدهم کلید خورد، اما همچنان در برخی پست ها کمبود بازیکن دارد.


یکی از پست های مهمی که تراکتوری ها باید در آن بازیکن جدید جذب کنند، خط حمله است که بر این اساس علاوه بر گزینه های خارجی، بازیکن فصل گذشته استقلال هم مد نظر سرخپوشان تبریزی است.
جابر انصاری که اصالتی آذری دارد و از گسترش فولاد تبریز به فوتبال ایران معرفی شد، گزینه تراکتورسازی برای تقویت خط حمله است. انصاری که با مسئولان استقلال به مشکل خورده و جدایی اش از این تیم قطعی شده، با تراکتوری ها صحبت های ابتدایی را انجام داده و هیچ بعید نیست که طی یکی، دو روز آینده برای حضور در اردوی تراکتور راهی ترکیه شود.


انصاری و مسئولان تراکتورسازی مذاکرات خوبی انجام دادند و بر اساس شواهد به توافق نهایی بسیار نزدیک هستند که اگر این اتفاق رخ بدهد، قرارداد این بازیکن با قرمزهای تبریز امضا می شود.


طی روزهای گذشته مسئولان تراکتورسازی از استقلالی ها بابت مذاکره با علی کریمی انتقادهایی مطرح کردند. آنها اعتقاد دارند که برای علی کریمی بلیت حضور در استانبول و اردوی ترکیه را هم گرفته بودند اما ناگهان او تلفنش را جواب نداده و پای میز مذاکره با استقلالی ها نشسته است. حالا جذب جابر انصاری به نوعی می تواند پاتک تراکتوری ها به آبی های پایتخت در نقل و انتقالات باشد. 


انصاری طی چند سال گذشته بازی های خوبی در استقلال انجام داد و حالا در صورت حضور در تراکتورسازی یکی از مهره های کلیدی جان توشاک برای فصل آینده خواهد شد.

دیدگاه‌ها