کد خبر : 1538731 | 24 تیر 1397 ساعت 22:46 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

عادل رامی:

قهرمانی در جام جهانی اتفاق ویژه ای نیست!

عادل رامی، مدافع تیم ملی فرانسه، بعد از قهرمانی تیمش در جام جهانی 2018، به شوخی اعلام کرد که این اتفاق ویژه ای برای تیمش نیست.

قهرمانی در جام جهانی اتفاق ویژه ای نیست!

به گزارش " ورزش سه"، فرانسه امشب در فینال جام جهانی موفق شد با نتیجه 4-2 کرواسی را شکست بدهد و برای دومین بار در تاریخ این رقابت ها به قهرمانی برسد.

شاگردان دیدیه دشان در این رقابت ها نتایج بسیار خوبی گرفتند و با شکست دادن تیم های قدرتمندی مانند بلژیک، اروگوئه و آرژانتین، با اقتدار قهرمان شدند. رامی تاکید کرد که این اتفاق نتیجه سختکوشی و فداکاری زیاد از سوی همه اعضای تیم فرانسه بوده است.

 

1320216

 

او به خبرنگاران گفت:" قهرمانی در جام جهانی؟ چیزی نیست! برای ما عادی است (خنده) نه، این اتفاق دیوانه کننده ای است. نمی توانم حتی تصور کنم که در فرانسه چه اتفاقاتی رخ داده است. ما کشوری داریم که تنوع زیادی دارد. مثلا من یک فرانسوی با ریشه های مراکشی هستم و به آن افتخار می کنم. به این افتخار می کنم که باعث خوشحالی کشورم شدم. من عاشق فرانسه هستم. برای همه خوشحالم.

این کشور شایستگی اش را دارد. امروز همه جشن می گیرند اما قهرمانی در پرطرفدارترین ورزش دنیا اصلا آسان نیست. نیاز به کار و فداکاری زیاد دارد."

دیدگاه‌ها