کد خبر : 1538825 | 25 تیر 1397 ساعت 10:28 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

فردیناند:

پوگبا باید در تیم مورینیو همینقدر درخشان باشد

ریو فردیناند مدافع سابق منچستر یونایتد و ستاره‌ی سابق سه‌شیرها، خوزه مورینیو سرمربی وقت یونایتد را به چالش دعوت کرده و از او خواسته بعد از درخشش پل پوگبا در جام جهانی روسیه و نقش او در قهرمانی فرانسه، از پوگبا در یونایتد بهترین استفاده‌ی ممکن را ببرد.

پوگبا باید در تیم مورینیو همینقدر درخشان باشد

به گزارش "ورزش سه"، پوگبا در جام جهانی 2018 که فرانسه در آن موفق شد برای دومین بار جام طلایی فوتبال دنیا را فتح کند نمایش درخشانی داشت. این هافبک 25ساله که دیشب در فینال جام جهانی گلزنی کرد بعد از آنکه دو سال پیش با قراردادی 118 میلیون دلاری از یونتوس به اولدترافورد آمد در دو سال گذشته در منچستریونایتد عملکرد پر فراز و نشیبی داشته. حالا فردیناند معتقد است مورینیو باید کاری کند که درخشش پوگبا در سطح ملی، در سطح باشگاهی هم تکرار شود.

 

فردیناند می‌گوید " حالا نوبت ژوزه است که پوگبایی که در جام جهانی دیدیم را در منچستریونایتد هم با همان درخشش به ما نشان دهد ".


پوگبا فصل پیش با بی‌اعتنایی مورینیو مواجه بود و این به گمانه‌زنی‌هایی دامن زده بود که شاید ستاره‌ی فرانسوی به زودی اولدترافورد را ترک کند. پوگبا فصل پیش درحالیکه یونایتد در لیگ برتر جزیره به مقام دوم رسید برای قرمزها شش گل به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها