کد خبر : 1538863 | 25 تیر 1397 ساعت 12:17 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

طعنه‌ی پول پوگبا به آهنگ حاشیه‌ساز انگلیسی‌ها

پوگبا به انگلیسی‌ها: فوتبال به خانه‌ی ما برمی‌گردد

پل پوگبا دیشب درحالیکه به همراه هم‌تیمی‌هایش قهرمانی فرانسه را جشن می‌گرفت با خواندن سرود مشهور انگلیسی‌ها it's coming home " فوتبال به خانه برمی‌گردد " سر به سر هواداران سه‌شیرها گذاشت.

به گزارش ورزش سه، این آهنگ که اولین بار در سال 1996 منتشر شده به نماد امید سه‌شیرها بعد از ناکامی‌های بسیار در تورنمنت‌های بزرگ فوتبالی تبدیل شده است. " فوتبال به خانه برمی‌گردد " در روسیه بعد از درخشش انگلیسی‌ها و زمانی که هواداران انگلیسی رویای حضور ناباورانه در فینال را می‌دیدند بار دیگر بر سر زبان‌ها افتاد.


هر چند شاگردان گرت‌ ساوت‌گیت در نهایت از بازی رده‌بندی سر درآوردند و با شکست 2-0 مقابل بلژیک مقامی بهتر از چهارمی بدست نیاوردند. این کرواسی بود که در مرحله‌ی نیمه‌نهایی کاخ آرزوهای انگلیسی‌ها را سرنگون کرد.  


پل پوگبا که دیشب در فینال جام جهانی در جریان پیروزی 4-2 خروس‌ها بر کرواسی گلزنی کرد، بعد از بازی نتوانست در مقابل وسوسه‌ی طعنه زدن به سه‌شیرها مقاومت کند و با انتشار ویدیویی در اینستاگرام، خود را در حال خواندن سرود " فوتبال به خانه برمی‌گردد " به نمایش گذاشت. او در ویدیو در حالیکه جام جهانی را در دست دارد این سرود را خوانده و در پایان، با حالتی مسخره‌آمیز از هواداران انگلیس عذرخواهی می‌کند.

 

1320457


پیش از این لوکا مودریچ هافبک کرواسی بعد از جدال تیم ملی کشورش با انگلیس در مرحله‌ی نیمه‌نهایی از رسانه‌های انگلیسی به دلیل آنچه تکبر و نخوت آنها خوانده بود انتقاد کرده بود. ودران چورلوکا هم بعد از پیروزی 2-1 کروات‌ها بر انگلیس به رسانه‌ها گفته بود " نه، به خانه نمی‌آید ".


اما اسطوره‌ی فوتبال انگلیس، گری لینه‌کر که اسمش در آهنگ به گوش می‌رسد به انتقاد از کسانی برخاسته که هواداران انگلیسی را به خاطر خواندن این آهنگ در جام جهانی سرزنش کرده‌اند.

 

لینه‌کر در توییتر می‌نویسد " هواداران فوتبال غیرانگلیسی عزیز، فوتبال به خانه برمی‌گردد یک آهنگ بامزه است که عدم موفقیت فوتبال ما در چند دهه‌ی گذشته را برجسته می‌کند. در روسیه هیچکس واقعاً فکر نمی‌کرد ما قهرمان جام جهانی شویم. من کاملاً متوجهم که شما چرا فکر کرده‌اید این آهنگ بوی نخوت و تکبر می‌دهد. ولی این آهنگ در واقع انتقاد ما است از خودمان به زبانی طنزآمیز "

دیدگاه‌ها