کد خبر : 1538867 | 25 تیر 1397 ساعت 12:53 | 53.7K بازدید | 0 دیدگاه

ماجرای حذف دائمی مدافع آرژانتین توسط مسی

نیکولاس بوردیسو، بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین از ماجرای درگیری اش با لیونل مسی در سال 2011 خبر داد که منجر به خط خوردن دائمی او از تیم ملی آرژانتین شد.

ماجرای حذف دائمی مدافع آرژانتین توسط مسی

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار آرژانتین و کلمبیا که در یک شب سرد در تاریخ 6 جولای برگزار شد، شایعات درگیری بین بازیکنان آرژانتین منتشر شد و برخی خبرگزاری ها حتی از شدید شدن این درگیری در رختکن صحبت کردند. البته این موضوع در آن زمان سریعا تکذیب شد و مسئولین فدراسیون آرژانتین اجازه انتشار اخبار بیشتر را ندادند ولی حالا بوردیسو پرده از راز آن درگیری برداشت.

 

1320460

 

 

او مدعی شد که در زمین، به مسی پاس می‌داده ولی آن شب، شب مسی نبوده و از همین رو، او به شدت عصبانی شده است. در آن زمان مسی 24 ساله بود و به عنوان بهترین بازیکن جهان شناخته می‌شد ولی بوردیسو به این صحبت ها توجهی نداشت.

 

او در این رابطه گفت:" « در زمین فریاد می‌زدم این آخرین توپ برای تو، حواست باشد آن را از دست ندهی! ». این اتفاقات گاهی بین بازیکنان رخ می‌دهد. ما در زمین بحث کردیم، او توپ می‌خواست و من هم می‌خواستم به او پاس بدهم ولی نمی‌شد. او آن شب راحت نبود. در این شرایط اینگونه اتفاقات رخ می‌دهد. این درگیری تا به رختکن ادامه داشت. ما به رختکن رفتیم، من منتظر ماندم تا مسی بیاید و با او درگیر شوم ولی بازیکنان ما را جدا کردند و اجازه ندادند. اتفاق خوب این بود که همه چیز با خوبی و خوشی تمام شد، البته من هیچگاه به تیم ملی برنگشتم."

 

دیدگاه‌ها