کد خبر : 1538889 | 25 تیر 1397 ساعت 14:23 | 123.5K بازدید | 0 دیدگاه

نامه نوروزی به افتخاری بیانگر چیست؟

علی کریمی یک خرید ریسکی دیگر برای استقلال

جذب علی کریمی هافبک سابق تیم فوتبال سپاهان باتوجه به شرایط پزشکی او جنجالی بزرگ را برای باشگاه استقلال آفریده است.

علی کریمی یک خرید ریسکی دیگر برای استقلال

به گزارش "ورزش سه"، پرونده پزشکی علی کریمی شاید پیچیده ترین پرونده نقل و انتقالاتی استقلالی ها در تابستان جاری باشد. با تصمیم مدیرعامل استقلال و اصرار معاون پزشکی این باشگاه کریمی قبل از امضای قرارداد یکساله با آبی ها نزدیک به 6 روز در اختیار تیم پزشکی استقلال قرار داشت تا وضعیت او مشخص شود و در نهایت باشگاه استقلال اعلام کرد این بازیکن با تایید پزشکان به این تیم پیوست.


گزارش پزشکی دکتر نوروزی درباره وضعیت علی کریمی به شرح زیر است:


"بیمار اقای علی کریمی با توجه گزارش تست پزشکی،دچار فتق دیسک و سُرخوردگی مهره گرید(درجه)١ در محل مهره ی پنجم کمری و اول دنبالچه ای میباشد که این ضایعه میتواند به دلیل ترک خوردگی در محل ستون های نگه دارنده ی مهره ها باشد ،با توجه به موارد ذکر شده؛قدرت و تقارن عضلانی ستون مهره ها و کمری جهت جلوگیری از پیشرفت و  افزایش درد ستون مهره ها الزامی می باشد".
نوروزی در این نامه همچنین به سایر مشکلات سلامتی این بازیکن اشاره کرده است؛ اما موکدا همانطور که در صفحه اینستاگرام کلینیک باشگاه استقلال نیز توضیح داده کار او فقط مشورت دادن است و تصمیم نهایی در این زمینه با مدیریت باشگاه خواهد بود.

 

1320512

 


علی کریمی که بازیکنی با سابقه حضور در تیم ملی و قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران است در شرایطی با استقلال قرارداد بسته که آبی ها برای این پست با توجه به جدایی امید ابراهیمی احتیاج به یک چهره باتجربه و باکیفیت داشتند و اگر علی کریمی از نظر شرایط جسمانی در وضعیت مناسبی باشد، خرید خوبی برای استقلال خواهد بود اما استنادی که به نامه امین نوروزی معاونت پزشکی باشگاه استقلال می شود، همین موضوع ریسک استخدام وی با توجه به مشکلاتی است که این بازیکن در ستون فقرات خود دارد.


برخی از خبرنگاران و ناظران، امین نوروزی را بابت اینکه اظهارنظر صریحی درباره استخدام کریمی نداشته مورد انتقاد قرار می دهند اما در عین حال با مطالعه دقیق تر متن نامه می شود به این نکته کلیدی پی برد که نوروزی همه آدرس ها را برای افتخاری پست کرده است اما ظاهرا این نامه مقبول مدیرعامل استقلال واقع نشده تا یک بازیکن دیگر نیز در شرایط خاص به جمع آبی ها اضافه شود و حالا باید دید که در اردوی ترکیه علی کریمی چگونه نمایش خواهد داد و شرایط سلامتی او در چه سطحی است.


آخرین نکته ای که در فضای اختلاف بین مدیران نقل و انتقالات و پزشکی باشگاه استقلال به چشم می آید این است که این بازیکن در نهایت با عکس یادگاری سه نفره و با تاییدی که دو مدیربالادستی باشگاه استقلال پای این انتقال گذاشته اند، به ترکیه رفته است.

 

 

1320511

دیدگاه‌ها