کد خبر : 1538932 | 25 تیر 1397 ساعت 16:50 | 82.9K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس روی کدام گلر حساب کرده است؟

شرایط ویژه بیرانوند برای جدایی از پرسپولیس

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس با شرایطی خاص می تواند از این تیم جدا شود.

شرایط ویژه بیرانوند برای جدایی از پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه تکلیف اکثر بازیکنان فصل آینده پرسپولیس مشخص شد، برانکو تنها منتظر تعیین وضعیت دو ملی پوش حاضر در جام جهانی بود.

 

در همین راستا امروز جلسه مذاکره باشگاه با علیرضا بیرانوند انجام شد. گلر ملی پوش پرسپولیس که قرارداد بلندمدتی با این باشگاه دارد، پس از درخشش در جام جهانی با چند پیشنهاد خارجی روبرو شد. نکته ای که مانع از جدایی بیرانوند شده این است که باشگاه پرسپولیس از نقل و انتقالات محروم است و فعلا نمی تواند دروازه بانی را جایگزین این مهره ارزشمند خود کند.

 

با در نظر گرفتن این شرایط، نتیجه جلسه گرشاسبی و بیرانوند این شد که دروازه بان شماره یک سرخپوشان تا نیم فصل در این تیم ماندنی شود. پس از پایان نیم فصل او می تواند با ارائه پیشنهادهای احتمالی خود، از پرسپولیس جدا شود.

 

مورد جالب این توافق، نامعلوم بودن رقم فسخ قرارداد یا همان رضایت نامه است. باشگاه پرسپولیس مبلغ خاصی را برای رضایت نامه دروازه بان ملی پوش خود تعیین نکرده و تنها شرط کرده که نزدیک به نیمی از مبلغ قرارداد بیرانوند با تیم بعدی اش را دریافت کند. بدین ترتیب باید دید اگر این گلر بخواهد در نیم فصل با یک پیشنهاد ارزان قیمت خارجی از پرسپولیس جدا شود، باشگاه چه واکنشی نشان خواهد داد.

 

نکته مهم دیگری که از این توافق بر می آید، این است که مدیران پرسپولیس قطعا به فکر جذب یک دروازه بان شش دانگ در نیم فصل هستند و به همین دلیل با بیرانوند برای جدایی در آن مقطع توافق کرده اند. اینکه گزینه مدنظر مدیریت و کادر فنی پرسپولیس برای نیم فصل چه کسی خواهد بود، از همین حالا یکی از جذابیت های پنجره نقل و انتقالات زمستانی است.

دیدگاه‌ها