کد خبر : 1538940 | 25 تیر 1397 ساعت 17:45 | 34.1K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش ستاره یوونتوس برای بازگرداندن پوگبا

هافبک فرانسوی تیم یوونتوس به دنبال این است تا پوگبا را به تیم سابق خود بازگرداند.

تلاش ستاره یوونتوس برای بازگرداندن پوگبا

به گزارش "ورزش‌سه"، بلیز متوییدی، هافبک فرانسوی تیم یوونتوس ایتالیا پس از قهرمانی خروس‌ها در جام جهانی به پوگبا پیشنهاد داد که دوباره به تورین بازگردد.


کریستیانو رونالدو در نقل و انتقال تابستانی با قراردادی 100 میلیون یورویی از رئال مادرید جدا شد و به یوونتوس پیوست و این تیم را در صدر اخبار رسانه‌های خارجی قرار داد.


هم‌چنین می‌توان به این نکته اشاره کرد که در اواسط فصل گذشته پل پوگبا با ژوزه مورینیو به مشکلاتی خورد و حالا شایعاتی در خصوص جداییش از شیاطین سرخ به گوش می‌رسد.


دو فصل قبل پل پوگبا با مبلغ 89 میلیون پوند از یوونتوس جدا شد و به عضویت منچستر یونایتد درآمد و تبدیل به یکی از مهره‌های فیکس این تیم شد. او شب گذشته علاوه بر اینکه توانست در فینال جام جهانی گلزنی کند، جام طلایی مسابقات را بالای سر برد. اما هنگام جشن قهرمانی فرانسه متوییدی در جشن قهرمانی تیمشان همراه با پوگبا شرکت کرد که ویدئو جالبی از آن‌ها در فضای مجازی منتشر شد.


متوییدی رو به طرفداران خود در رابطه با پوگبا می‌گوید: به یاد داشته باشید او به یوونتوس بازمی‌گردد و پوگبا هم در جواب فقط اسم بانوی پیر را بر زبان می‌آورد.


با این حال و با توجه به جذب رونالدو توسط یوونتوس بعید به نظر می‌رسد که سران این باشگاه ایتالیایی برای جذب پوگبا اقدام کنند و باید پرونده این انتقال را در همین جا بسته شده دانست.

دیدگاه‌ها