کد خبر : 1538947 | 25 تیر 1397 ساعت 17:55 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

حضور رونالدو تغییری در سری آ ایجاد نمی‌کند !

کاپیتان تیم ناپولی معتقد است حضور رونالدو باعث نخواهد شد که سطح سری آ ارتقا یابد و یا تغییری در آن رخ دهد.

حضور رونالدو تغییری در سری آ ایجاد نمی‌کند !

به گزارش "ورزش‌سه"، مارک همشیک، ستاره باشگاه ناپولی ایتالیا در خصوص ورود رونالدو به تیم یوونتوس و رقابت‌های سری آ گفت: به نظرم ورود رونالدو تغییرات زیادی در شکل سری آ به وجود نمی‌آورد. یک بازیکن به تنهایی نمی‌تواند یک تیم را قهرمان کند حتی اگر بهترین جهان باشد. اگر شما مارادونا نیستید پس نمی‌توانید به تنهایی برنده شوید.

 

 

1320502


پیش از این و بین سال‌های 1984 تا 1991 میلادی مارادونا عصر طلایی ناپولی را رقم زد. هم‎‌چنین می‌توان به این نکته اشاره کرد که ماه گذشته کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی ناپولی انتخاب شد و حالا به دنبال بازگرداندن روزهای پر افتخار این باشگاه ناپلی است.


وی در همین خصوص عنوان کرد: آنچلوتی یکی از موفق‌ترین مربیانی است که الان در کنار ما حضور دارد. من وقتی که متوجه شدم در ناپولی حاضر می‌شود، انگیزه بیشتری به دست آوردم.


همشیک ادامه داد: تیم ما از لحاظ بازیکن با مشکلی رو به رو نیست و کمبودی ندارد. ما در حال حاضر بازیکنی مثل لورنزو اینسینیه، دریس مرتنز، کولیبالی و ستارگان دیگری را در اختیار داریم و تیم قدرتمندی را جمع کرده‌ایم که همگی دارای استعداد فراوانی هستند و چند تیم مطرح اروپا را مشتری خود می‌بینند.

دیدگاه‌ها