کد خبر : 1539009 | 25 تیر 1397 ساعت 23:19 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی مردان و شکست زنان در والیبال نشسته

در دومین روز از رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی جهان که در هلند در حال برگزاری است، تیم ملی والیبال نشسته مردان در دومین دیدار خود به پیروزی رسید و تیم زنان شکست خورد.

پیروزی مردان و شکست زنان در والیبال نشسته

به گزارش "ورزش سه" از  ایسنا، در دومین روز از رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی جهان که در هلند در حال برگزاری است، تیم ملی والیبال نشسته مردان در دومین دیدار خود با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۹ و ۲۵ بر ۱۳ و با نتیجه ۳ بر صفر آلمان را شکست داد.

 

داوود علیپوریان، صادق بیگدلی، محمد خالقی، مهدی بابادی، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، مجید لشکری، امیرحسین کفشدار، میثم علیپور، مهرزاد مهروان، حسین گلستانی، عیسی زیراهی، ترکیب تیم ملی مردان در مسابقات جهانی هلند را تشکیل می دهند.

تیم مردان در سومین دیدار خود روز چهارشنبه ۲۷ تیر ساعت ۱۸ به وقت محلی برای سرگروهی به مصاف تیم روسیه خواهد رفت.

 

همچنین تیم ملی والیبال نشسته زنان در دومین دیدار خود به مصاف تیم چین قهرمان آسیا و نایب قهرمان پارالمپیک ریو رفت و با امتیازات ۲۵-۱۵، ۲۵-۱۷، ۲۵-۱۸ و با نتیجه ۳ بر صفر دیدار را واگذار کرد.

بانوان والیبال نشسته کشورمان فردا سه‌شنبه ۲۶ تیر در سومین دیدار خود ساعت ۱۱ به وقت محلی در رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف تیم ایتالیا می‌رود.

 

معصومه زارعی براتی، زهرا نجاتی عارف، نسرین فرهادی، زینب ملکی دیزیجه، فرزانه حیدری، زهرا دانایی، بتول جعفریان، معصومه شجراتی، فاطمه جهانی، مهری فلاحی دریاکناری، بتول خلیل زاده و ندا پنجه باشی، ترکیب تیم ملی والیبال نشسته زنان در این رقابت‌ها هستند.

فریبا سلیمانی (سرمربی)، با همراهی مریم ایرانمنش (مربی)، هدایت بانوان ملی پوش کشورمان را  در این رقابت ها برعهده دارند.

این رقابت‌ها تا یکم مرداد ادامه دارد.

دیدگاه‌ها