کد خبر : 1539018 | 25 تیر 1397 ساعت 23:30 | 74.5K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر ورزشی یوونتوس:

آن برگردان ما را به فکر خرید رونالدو انداخت

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس، اعلام کرد که بعد از گل برگردان تماشایی کریس رونالدو مقابل این تیم در آوریل گذشته، مدیران بیانکونری به فکر خرید این ستاره پرتغالی افتادند.

آن برگردان ما را به فکر خرید رونالدو انداخت

به گزارش "ورزش سه"، رئالی ها در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس قرار گرفتند و در دیدار رفت به پیروزی 3-0 رسیدند؛ دیداری که در آن رونالدو دو گل زد؛ از جمله یک برگردان تماشایی. این گل به اندازه ای زیبا بود که حتی هواداران یوونتوس هم رونالدو را تشویق کردند. پاراتیچی اکنون فاش کرد که این گل، جرقه انتقال این ستاره پرتغالی به تورین را هم زد.

او به اسکای اسپورتس گفت:" این ایده دیوانه کننده بعد از گل دیوانه کننده او مقابل ما آغاز شد. ژرژ مندس (مدیر برنامه های رونالدو) به ما گفت که رونالدو از تشویق تماشاگران یووه حیرت زده شد و اعلام کرد که دوست دارد روزی به یوونتوس برود.

 

1293415

 

وقتی ما انتقال ژوائو کانسلو را نهایی کردیم، من از مندس در مورد انتقال رونالدو پرسیدم. او شرایط را برای من توضیح داد. من با رئیس مان، آندره آ آنیلی صحبت کردم. اول از همه، رقم انتقال سخت ترین بخش انتقال بود.

چند ساعت بعد، آنیلی به من گفت که پیش بروم و ببینم که آیا واقعا فرصتی وجود دارد یا نه. کریستیانو، قدرتمندترین بازیکن دنیاست و مذاکرات بین دو باشگاه بزرگ مانند یوونتوس و رئال مادرید صورت گرفت. انجام معامله با بازیکنی بزرگی مانند او و مدیر برنامه های فوق العاده ای مانند مندس آسان تر است."

دیدگاه‌ها