کد خبر : 1539079 | 26 تیر 1397 ساعت 11:55 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

فرانسوی‌ها از its coming home دست بردار نیستند

ژیرو هم مثل پوگبا به انگلیسی‌ها طعنه زد

اولیویه ژیرو مهاجم چلسی و تیم ملی فرانسه که ماه‌ها است با انتقادهای زیادی مواجه بوده با بالای سر بردن جام جهانی به منتقدین خود پاسخ کوبنده‌ای داد..

ژیرو هم مثل پوگبا به انگلیسی‌ها طعنه زد

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه ژیروی 31ساله در جام جهانی روسیه موفق به گلزنی نشد و حتی در هفت بازی‌ای که به میدان رفت یک شوت به چهارچوب شلیک نکرده بود ولی در نهایت با فتح جام منتقدینش را ساکت کرد. دیدیه دشان هم از مهاجم خود حمایت کرده و گفته بود او در تیم فرانسه نقشی کلیدی دارد.


ژیرو اما امروز در طعنه‌زدن به انگلیسی‌ها به هم‌تیمی‌اش پل پوگبا پیوست. این دو بازیکن فرانسوی با اشاره به آهنگ مشهور its coming home  یا " فوتبال به خانه برمی‌گردد " که هواداران انگلیسی در روسیه می‌خواندند تا بگویند با قهرمانی تیم‌شان در جام جهانی، سرور فوتبال دنیا به خانه‌ی واقعی‌اش انگلستان برخواهد گشت، به آنها طعنه زدند.


ژیرو به خبرنگاران انگلیسی گفت " حس فوق‌العاده‌ای است ... بله، فوتبال به خانه برمی‌گردد". ژیرو در ادامه می‌گوید قهرمانی در جام جهانی رویای کودکی او بوده و توضیح می‌دهد " بله این رویایی است که به واقعیت تبدیل شده. رویای کودکی من. به همه‌ی کسانی که از ما حمایت کردند افتخار می‌کنم، همینطور به خودم. بله کار ما بعضی وقتها سخت شد ولی عضویت در این تیم برای من افتخار بزرگی است. ما در طول جام قوی و مستحکم بودیم و به نظرم با شایستگی کامل جام را بدست آوردیم ".

دیدگاه‌ها