کد خبر : 1539127 | 26 تیر 1397 ساعت 15:20 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

شرایط باشگاه را برای بازیکنان توضیح می‌دهم؛

آذری: به موفقیت ذوب‌آهن امیدوارم

سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب آهن از شرایط این تیم ابراز خوشحالی کرد.

آذری: به موفقیت ذوب‌آهن امیدوارم

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در گفتگو با "ورزش سه" در مورد شرایط تیم فوتبال این باشگاه در آستانه آغاز رقابت های لیگ برتر در دوره هجدهم گفت: خوشبختانه ما توانستیم پس از عملکرد موفقی که در فصل گذشته داشتیم، جز اولین تیم هایی باشیم که تمرینات خود را شروع می کند. خیلی زود هم نفرات خود شناختیم. ضمن اینکه بازی های دوستانه خوبی داشتیم و تیم منسجمی برای فصل پیش رو داریم.


وی ادامه داد: بازیکنان انگیزه بالایی در تمرینات دارند و امیدوارم فصل توام با موفقیتی را پیش رو داشته باشیم. وقتی این انگیزه بازیکنان و تلاش ها مجموعه تیم را می بینیم، بسیار به موفقیت تیم امیدوار می شوم، چرا که همه با تمرکز بالا در حال انجام دادن کار خود هستند.


آذری در مورد عدم مشخص بودن ورزشگاه اولین دیدار این تیم برابر نساجی مازندران توضیح داد: خوشبختانه سازمان لیگ پیگیر این مسئله بوده؛ کتمان نمی کنیم که نسبت به این بلاتکلیفی مسئله داریم ولی سازمان لیگ اعلام کرده تا فردا مکان مسابقه را اعلام می کند. امیدوارم زودتر این اتفاق بیافتد تا هم بتوانیم کارهای مربوط به اقامت و تهیه بلیت را برای تیم انجام دهیم.


مدیرعامل ذوب آهن که روز گذشته در تمرینات این تیم حضور یافته بود، در این خصوص بیان کرد: من سعی می کنم همیشه در شرایطی که لازم باشد در تمرینات تیم بزرگسالان و سایر تیم ها حضور پیدا کنم . من باید شرایط باشگاه به لحاظ مالی، تشکیلاتی و حمایتهای لجستیکی را برای بازیکنان توضیح دهم تا آنها آرامش داشته باشند و بدانند که باشگاه با تمام توان در کنار آنها خواهد بود.

دیدگاه‌ها