کد خبر : 1539132 | 26 تیر 1397 ساعت 14:39 | 44.4K بازدید | 0 دیدگاه

عطش پایان‌ناپذیر موفقیت برای علیرضا بیرانوند

دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس اکنون فصل را با وجه تمایز بیشتری نسبت به گذشته استارت خواهد زد و اینبار با برچسب ستاره همه در انتظار عملکردی بهتر از سابق از سوی او هستند.

عطش پایان‌ناپذیر موفقیت برای علیرضا بیرانوند

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند در شرایطی که تیم را مشتاق عقد قرارداد با خود می‌دید در جلسه با مدیران این باشگاه روی همکاری مجدد به توافق دست یافت تا برای سومین فصل پیاپی کار خود را با سرخپوشان استارت بزند. او که توانسته در این مدت سه عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد، هرچند گمانه زنی زیادی را متوجه خود در خصوص همکاری تا نیم فصل می‌بیند اما امیدوار به دستیابی به موفقیت‌های بیشتر است.


شاید تا پیش از جام جهانی با توجه به عملکرد پرنوسان او انتقادات کمی ملایم‌تری نسبت به او وجود داشت اما عملکرد خیره‌کننده‌اش در جام جهانی و خصوصا در دو دیدار مقابل اسپانیا و پرتغال و مهار پنالتی کریس رونالدو باعث شده تا اکنون همه انتظار شماره یک خاصی را در ترکیب پرسپولیس داشته باشند.


خیز او برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر و عطش برای کسب رکوردهای دست نیافتنی از امروز برای او استارت خورده و باید دید چه نمایشی را در جمع شاگردان برانکو پشت سر خواهد گذاشت تا همچنان در جام ملت‌های آسیا نیز به شماره یک دست نیافتنی این تیم تبدیل شود.

دیدگاه‌ها