کد خبر : 1539221 | 27 تیر 1397 ساعت 01:00 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت کاکا از ادامه حضور تیته در تیم ملی برزیل

کاکا، ستاره سابق تیم ملی برزیل، معتقد است که تیته همچنان بهترین گزینه برای هدایت سلسائو است.

حمایت کاکا از ادامه حضور تیته در تیم ملی برزیل

به گزارش "ورزش سه"، برزیل که با اقتدار به رقابت های جام جهانی 2018 صعود کرده بود، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این رقابت ها بود اما در نهایت با شکست 2-1 مقابل بلژیک در یک چهارم نهایی، از دور رقابت ها کنار رفت.

با این وجود، کاکا معتقد است که در صورت ادامه حضور تیته در تیم ملی برزیل، این تیم می تواند در جام جهانی آینده به موفقیت برسد.

او به خبرنگاران گفت:" در برزیل، نرسیدن به فینال همیشه یک ناکامی است. اما من ترجیح می دهم به جنبه مثبت قضیه و چیزهای خوبی که رخ داد، نگاه کنم. من معتقدم که ما جام جهانی فوق العاده ای داشتیم؛ به ویژه دیدار مقابل بلژیک در یک چهارم نهایی فوق العاده بود.

 

1317870

 

سطح بازی خیلی بالا بود. یک درس تاکتیکی برای هر دو مربی. آنها بازی را درک کرده بودند و تغییراتی در استراتژی شان داشتند. بدشانسی هایی هم در بازی بود. ضربه تیاگو به تیر برخورد کرد و به بیرون رفت و در مقابل، ضربه ونسان کمپانی به فرناندینیو برخورد کرد و وارد دروازه برزیل شد.

برزیل نقص هایی داشت که باید اصلاح شود. اگر تیته به عنوان مربی کارش را ادامه بدهد، می تواند در جام جهانی 2022 این مشکلات را رفع کند. من معتقدم که در جام جهانی خوب کار کرد."

دیدگاه‌ها