کد خبر : 1539238 | 27 تیر 1397 ساعت 09:40 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

رئال و اعتماد ویژه به کورتوا

از زمان جدایی ایکر کاسیاس، دیگر دروازه بان تراز اولی در درون دروازه رئال مادرید قرار نداشته و حالا به نظر تیبو کورتوا دقیقا همان چیزی است که رئال مادرید لازم داشت.

رئال و اعتماد ویژه به کورتوا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با حضور کیلور ناواس در درون دروازه اش موفق شد سه قهرمانی پیاپی در چمپیونزلیگ به دست آورد ولی همواره در دوران حضور او در تیم، صحبت از حضور یک گلر بزرگتر مطرح شده است. به نظر می‌رسد تیبو کورتوا جانشین ناواس در درون دروازه رئال مادرید خواهد بود و دیر یا زود، این انتقال به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

 

کورتوا تا 12 ماه دیگر قراردادش با چلسی به پایان می‌رسد و از 6 ماه دیگر می‌تواند به صورت آزادانه با رئال توافق کند ولی به نظر می‌رسد این انتقال زودتر از این ها رخ خواهد داد و کورتوا به زودی به جمع بازیکنان رئال اضافه خواهد شد.

 

1317985

 

 

با اضافه شدن کورتوا به درون دروازه رئال، نه تنها سپیدپوشان یکی از 3 گلر برتر جهان را به خدمت گرفته اند، بلکه سنت جذب ستاره ها پس از جام جهانی را نیز تکرار می‌کنند. خامس رودریگس در سال 2014 و مسوت اوزیل در سال 2010 و حالا برنده دستکش طلایی جام جهانی، بازیکنانی هستند که پیراهن رئال را یک فصل پس از جام جهانی به تن کرده و می‌کنند.

 

در سن 26 سالگی، کورتوا بهترین سال‌های گلری را پیش روی خود می‌بیند و حالا 7 سال سابقه بسیار مهمی به دست آورده است، 3 سال با اتلتیکومادرید و 4 سال با چلسی. در حقیقت رئال مادرید قصد دارد شرایط کاری او را به نحوی آماده کند که بدون کوچکترین نگرانی در مورد از دست رفتن جایگاه، گلر بلژیکی در درون دروازه رئال بایستد.

 

دیدگاه‌ها