کد خبر : 1539299 | 27 تیر 1397 ساعت 12:07 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

مسخره‌کردن کونته توسط ویلیان برای انگلیسی‌ها دردسرساز شد

عذرخواهی فدراسیون فوتبال انگلیس به خاطر توییت ویلیان

فدراسیون فوتبال انگلیس به دلیل بازنشر توییت ویلیان، بازیکن چلسی مجبور به عذرخواهی شد.

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال انگلیس بعد از آنکه در حساب رسمی توییترش تصویری را منتشر کرد که در اصل توسط مهاجم چلسی، ویلیان، توییت شده بود و در آن به نظر می‌‌رسید ویلیان آنتونیه کونته را مسخره می‌کند، عذرخواهی کرد.  


در تصویر توییت شده توسط ویلیان برزیلی، روی عکسی که کل تیم چلسی را در حال جشن گرفتن بعد از پیروزی مقابل منچستریونایتد و قهرمانی در FA cup نشان می‌داد، سه اموجی جام را به شکلی قرار داده بود که تصویر کونته در عکس دیده نشود.

 

حساب رسمی فدراسیون فوتبال انگلیس این توییت را سه‌شنبه بازنشر کرده بود و توییت مورد نظر تا قبل از پاک شدن، سه ساعت در معرض دید عموم بود.

 

1320921


توییتر فدراسیون فوتبال انگلیس در زیر تصویر نوشته بود " جایزه‌ی روز جهانی اموجی به خاطر خلاقیت، از طرف ما تعلق می‌گیرد به ویلیان "


بعد از این ماجرا یکی از سخنگویان فدراسیون فوتبال انگلیس گفت " ما به خاطر توهینی که صورت گرفته عذرخواهی می‌کنیم و توییت مورد نظر را حذف کرده‌ایم ".


کونته جمعه‌ی گذشته از چلسی اخراج شده و مائوریتسیو ساری جایگزین او شده بود. ماجرای ویلیان و کونته قدیمی است و ویلیان در دوران سرمربی‌رگی کونته بارها با سرمربی ایتالیایی اصطکاک پیدا کرده بود. ویلیان در فصل 2017-2018 تنها در 20 بازی لیگ برتر از آغاز با پیراهن چلسی به میدان رفت و در 16 بازی به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد.
اما بازی‌ساز برزیلی بعد از آنکه در نیمه‌نهایی FA cup در مقابل ساوتهمپتون که اواخر ماه آوریل برگزار شد به دلیل تعویض شدن، واکنشی از سر عصبانیت نشان داد دیگر هرگز از ابتدا به میدان نرفت.


در هفته‌های اخیر صحبت‌هایی درباره‌ی انتقال ویلیان به منچستریونایتد و بارسلونا مطرح شده است.

 

1320920

دیدگاه‌ها