کد خبر : 1539316 | 27 تیر 1397 ساعت 13:03 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

صادقی: آماده حضور مقتدر در لیگ برتر هستیم

مربی تیم سایپا می گوید: یکی از اولین تیم هایی هستیم که تمرینات خود را برای حضور مقتدر در رقابتهای لیگ برتر آغاز کردیم و خوشبختانه بازیکنان به اتحاد و انسجام کافی قبل از شروع رقابتها دست یافتند.

صادقی: آماده حضور مقتدر در لیگ برتر هستیم

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی مربی تیم در خصوص نقل و انتقالات صورت گرفته در این تیم گفت: سایپا 90 درصد بدنه اصلی خود را حفظ کرده و با اضافه شدن معین عباسیان از تیم پدیده، رحیم زهیوی  و عبدالله ناصری از فولاد خوزستان و علی دشتی از پارس جنوبی جم به ترکیب این تیم، نقاط ضعف نارنجی پوشان کمرنگ تر از گذشته شده است.
وی اضافه کرد: در فصل نقل و انتقالات علی قلی زاده بازیکن توانمند و خوش آتیه سایپا از جمع نارنجی پوشان جدا شد و به تیم شارلووا بلژیک پیوست که برای این بازیکن جوان که از جمله بازیکنانی بود که توسط تیم های پایه سایپا استعدادیابی و شناسایی شد آرزوی موفقیت و کامیابی داریم.


صادقی ادامه داد: از دیگر تغییرات ایجاد شده در تیم سایپا می توان به جدا شدن دانشگر از سایپا و پیوستن به تیم استقلال تهران و همچنین انتقال حامد شیری از سایپا به نساجی قائم شهر اشاره کرد. ضمن اینکه طبق توافقات صورت گرفته مهدی ترابی نیز تا نیم فصل در اختیار سایپاست و بعد از آن به تیم پرسپولیس تهران منتقل خواهد شد.


مربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به وضعیت کنونی تیم اظهار داشت: بازیکنان با پشت سر گذاشتن یک دوره تمرینات فشرده در سرعین اردبیل و انجام دیدارهای تدارکاتی و بعد از آن هم اعزام به اردوی رامسر و پیگیری یک اردوی آماده سازی سطح دریا در شرایط جسمانی بسیار خوبی به سر می برند و آماده مصاف با تیم سپید رود رشت در هفته نخست رقابتهای لیگ برتر هستند.

دیدگاه‌ها