کد خبر : 1539381 | 27 تیر 1397 ساعت 17:15 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

با حضور آلیسون در لیورپول؛

رقابت برزیلی ها وارد فاز جدیدی می‌شود

باشگاه لیورپول در آستانه به خدمت گیری دروازه بان ملی پوش برزیل است.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه لیورپول که چند سالی است در حال خرید بازیکنان مطرح و رساندن سطح خود به سایر مدعیان لیگ انگلیس است، هنوز از داشتن یک دروازه بان مطمئن آسوده خاطر نیست و تا آخرین بازی فصل پیش هم که فینال لیگ قهرمانان اروپا بود، از ضعف بزرگ دروازه بان خود ضربه خورد.

 

به همین دلیل یکی از مهمترین اهداف نقل و انتقالاتی یورگن کلوپ برای پنجره تابستانی، خرید یک گلر مطمئن بود. آنها روی دروازه بان برزیلی تیم رم دست گذاشتند و پس از ارائه چند پیشنهاد، سرانجام امروز توانستند با باشگاه ایتالیایی به توافق برسند. رقم توافق صورت گرفته بین این دو باشگاه 66.8 میلیون پوند گزارش شده است. حالا مسئولان لیورپول تنها باید با خود این دروازه بان به توافق شخصی برسند که به نظر کار چندان دشواری نمی آید.

 

1320982


اما اتفاق جالبی که در صورت حضور آلیسون در لیورپول، شاهد آن خواهیم بود رقابت دو گلر برزیلی در سطح اول فوتبال جزیره است. پیش از این منچسترسیتی ادرسون، دیگر دروازه بان تیم ملی برزیل را به خدمت گرفته بود و با حضور او به عنوان قهرمانی لیگ هم رسید. اما با این حال در تیم ملی این آلیسون بود که شماره یک را به تن می کرد. حالا این دو گلر که مدتهاست در لباس تیم ملی با هم برای فیکس شدن رقابت می کنند، باید در راه قهرمانی لیگ انگلیس یک نبرد طولانی مدت با پیراهن های منچسترسیتی و لیورپول داشته باشند.

 

1320983

دیدگاه‌ها