کد خبر : 1539382 | 27 تیر 1397 ساعت 17:20 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

سازمان لیگ من و بازیکنانم را به رسمیت می شناسد

خداداد: رای داداگاه سپیدرود علامت‌ سئوال ما هم هست

سرمربی سپیدرود با بیان این که سازمان لیگ قراردادهای آنها را ثبت و به رسمیت شناخته از ادامه کار این تیم خبر داد.

خداداد: رای داداگاه سپیدرود علامت‌ سئوال ما هم هست

به گزارش "ورزش سه"، مناقشات مالکیتی باشگاه سپیدرود امروز هم به سرانجام نرسید تا ابهامات پیرامون این تیم همچنان در فاصله یک هفته تا آغاز فصل بر قوت خود باقی بماند. تنها نماینده گیلک ها که هفته هاست در انتظار رای نهایی دادگاه برای شناخت مالک خود است این روزها در دو شعبه مختلف آماده حضور در فصل جدید می شود که یکی از این شعبه ها با حضور خدادادعزیزی تمریناتش را پی می گیرد.


خداداد در خصوص اتفاقات اخیر پیرامون جنگ های مالکیتی گفت:« باور کنید هیچ اطلاعاتی در خصوص این دعوای حقوقی نمی توانم بدهم چون در جریان نیستم. اتفاقا رای دادگاه سپیدرود برای خود ما هم یک علامت سئوال بزرگ است چون نه تنها طرفداران را بلکه خود اعضای تیم را نیز با تردید روبرو کرد».


او ادامه داد:« با این وجود ما مشکلی نداریم چون سازمان لیگ مجموعه ما را به رسمیت شناخته و قراردادهای من و سایر اعضای تیم را ثبت کرده است. بنابراین کار ما قانونی پیش می رود و تا آن جا که به من و شاگردانم برمی گردد باید طبق تعهدات و قراردادهایی که داریم تمرینات را برگزار و آماده حضور در فصل جدید شویم».


سرمربی سپیدرود در ادامه تصریح کرد:« خود ما هم از این شرایط رضایت نداریم و لحظه شماری می کنیم که وضعیت برای همه شفاف روشن شود. مجموعه ما از جمله آقای نوین و شرکای شان آماده همه گونه خدمت به سپیدرود و طرفدارانش هستند که امیدواریم در نهایت تصمیمی که به صلاح همگان است اتخاذ شود تا نه این باشگاه نه مردم خونگرم و فوتبالدوست رشت و گیلان ضرر نکنند».


خداداد عزیزی در پایان گفت:« ما فردا در تهران آخرین بازی تدارکاتی خود را مقابل نساجی برگزار می کنیم و دوباره به رشت برمی گردیم تا دوشنبه تمرینات را پیگیری کنیم. باشگاه هم وعده داده تا شنبه نهایت یکشنبه به تعهدات مالی عمل خواهد کرد تا تیم آماده حضور در فصل جدید شود».

دیدگاه‌ها