کد خبر : 1539388 | 27 تیر 1397 ساعت 17:51 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

بشار و فرصت 15 هفته‌ای برای بقا در ترکیب

با جدایی محسن مسلمان به نظر می‌رسید جا برای هافبک عراقی این تیم بیش از گذشته باز شده باشد اما خریدهای جدید این تیم شرایط را در ادامه برای او سخت خواهند کرد.

بشار و فرصت 15 هفته‌ای برای بقا در ترکیب

به گزارش "ورزش سه"، بشار رسن، هافبک عراقی و باکیفیت پرسپولیس که در اولین فصل حضورش در این تیم امیدوارکننده ظاهر شد، در ادامه با توجه به جدایی مقطعی از این تیم برای حضور در اردوی تیم المپیک عراق و مصدومیت‌های جزیی جایگاه خود را از دست داد. با این حال نمایش او باعث شد تا هواداران و کادرفنی اعتماد ویژه ای به این بازیکن داشته باشند و خیلی زود به محبوبیتی مناسب در بین هواداران این تیم دست یافت.


با جدایی محسن مسلمان در فصل هجدهم به نظر می‌رسید شرایط برای حضور فعال‌تر او در ترکیب اصلی بیش از سابق شود اما اکنون با جذب سروش رفیعی و تقویت خط حمله که باعث می‌شود سیامک نعمتی نیز یک خط به عقب برگردد، او شرایط سختی برای رقابت پیش روی خود می‌بیند. بشار اکنون تا زمان پوست اندازی پرسپولیس تا نیم فصل و حضور بازیکنان تازه وارد تقریبا 15 هفته فرصت دارد تا جایگاه ثابتی برای خود در ترکیب سرخپوشان دست و پا کند در غیر اینصورت شاید شانس او کمتر از فصل گذشته نیز شود. مهمترین فاکتور این بازیکن تکنیکی و پاسور سن اوست که اکنون در سهمیه زیر 23 سال پرسپولیس قرار دارد و برانکو ایوانکوویچ و دیگر اعضای کادرفنی و هواداران به درخشش او در ادامه مسیر امیدوارند.

 

دیدگاه‌ها