کد خبر : 1539421 | 27 تیر 1397 ساعت 21:21 | 140.2K بازدید | 0 دیدگاه

افشاگری افتخاری درباره قرارداد چشمی

مدیر عامل سابق استقلال در پاسخ به اظهارات مدافع ملی‌پوش این تیم واکنش جالب توجهی داشت.

افشاگری افتخاری درباره قرارداد چشمی

 

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی امروز در گفت‌وگویی با خبرنگار ما عنوان کرد که بعد از جلسه روز شنبه گذشته با مدیران باشگاه استقلال برای موضوع ادامه همکاری او و این تیم، تماسی از سوی مسؤولان آبی پوشان با این بازیکن گرفته نشده است.

چشمی اظهار کرده بود که مدیران استقلال عنوان کرده‌اند نتیجه مذاکرات‌شان را بعد از بررسی در جلسه هیأت مدیره به او می‌گویند ولی طی روزهای اخیر هیچ تماسی با او مبنی بر بحث ادامه همکاری نداشته‌اند، در حالی که او تحت هر شرایطی حاضر به ادامه همکاری با آبی پوشان بوده است.

 

رضا افتخاری، مدیر عامل مستعفی باشگاه استقلال بعد از جلسه امروز هیأت مدیره این باشگاه در مورد نشست روز شنبه با روزبه چشمی و اظهارات امروز این بازیکن، گفت: روزبه چشمی با باشگاه استقلال قرارداد دارد ولی او در جلسه با ما گفت که 4 میلیارد بدهید تا در تیم بمانم!

روزبه چشمی در مصاحبه امروز خود عنوان کرد که دو پیشنهاد جدی دارد ولی بخاطر استقلال و هواداران این تیم حاضر به ادامه همکاری است، اما حالا صحبت‌های افتخاری از درخواست عجیب و چند میلیاردی مدافع ملی‌پوش، می‌تواند بحث جدیدی را در مورد جلسه‌ای که بین آنها برگزار شد، مطرح کند.

 

دیدگاه‌ها