کد خبر : 1539464 | 28 تیر 1397 ساعت 09:12 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

حضور اوسین بولت در فوتبال استرالیا قطعی نشده

ایجنت اوسین بولت: استرالیا هنوز قطعی نیست

اوسین بولت، سوپراستار دنیای ورزش بر اساس گزارش‌ها به عزیمت به استرالیا و پیوستن به یک تیم فوتبال استرالیایی نزدیک شده اما ایجنت او امروز با خبرنگاران صحبت کرده و فتیله‌ی گمانه‌زنی‌ها را پایین کشید.

ایجنت اوسین بولت: استرالیا هنوز قطعی نیست

به گزارش "ورزش سه"، ریکی سیمز، ایجنت رسمی سلطان دوی سرعت می‌گوید اوسین بولت مجبور نیست به صورت آزمایشی با تیم سنترال کوست مارینرز که در لیگ استرالیا حضور دارد، تمرین کند. 

 

رسانه‌های استرالیایی پیش از این گزارش کرده بودند که برنده‌ی هشت مدال طلای دو و میدانی المپیک قرار است به استرالیا رفته و با باشگاه سنترال‌کوست مارینرز شش هفته به صورت آزمایشی تمرین کند. در این گزارش‌ها آمده بود که اوسین بولت امیدوار است بعد از این مدت آزمایشی، اولین قرارداد حرفه‌ای خود با یک باشگاه فوتبال را امضا کند. 

 

ولی ایجنت ستاره‌ی 30 ساله‌ی جامائیکایی می‌گوید انتقال او به استرالیا هنوز تایید نشده و بولت همچنان در حال بررسی گزینه‌های خود است. 


سیمز روز چهارشنبه به اومنی‌اسپورت می‌گوید " ما مشغول بررسی احتمالات مختلف برای حضور اوسین در دنیای فوتبال هستیم. لیگ استرالیا هم یکی از آنها است. وقتی تصمیمی درباره‌ی آینده‌ی اوسین بولت گرفته شود، ما آن را با افکار عمومی در میان خواهیم گذاشت ". 

 

گفته شده که درصورتیکه که بولت در تمرینهای آزمایشی باشگاه مارینرز شرکت کرده و باشگاه با او قراردادی حرفه‌ای امضا کند، فدراسیون فوتبال استرالیا باید برای بازی او در لیگ برتر این کشور، موسوم به ای‌لیگ 669هزار دلار به سوپراستار دو و میدانی پرداخت کند. 


در گذشته تصاویری از حضور اوسین بولت در مسابقات فوتبال نمایشی منتشر شده است. او اخیراً در جریان دیدار تیم نروژی استرومزگودست با تیم ملی زیر 19سال این کشور، مدت کوتاهی به میدان رفته بود و تصاویر حضور او روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفته بود.

دیدگاه‌ها