کد خبر : 1539593 | 28 تیر 1397 ساعت 20:20 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

ادین ژکو و رد شایعه جدایی از آ اس رم

ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی رم، در واکنش به شایعات اخیر در مورد جدایی اش از این باشگاه، تاکید کرد که از حضور در المپیکو راضی است.

ادین ژکو و رد شایعه جدایی از آ اس رم

به گزارش "ورزش سه"، این ستاره 32 ساله بوسنیایی فصل درخشانی را با رم سپری کرد و با این تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید. او که در تابستان 2015 از منچسترسیتی به رم پیوست، تاکنون در 139 بازی برای جالوروسی، 73 گل به ثمر رسانده است.

در ژانویه گذشته اخباری در مورد بازگشت او به لیگ برتر و پیوستن به چلسی منتشر شده بود و در روزهای اخیر هم اخباری در مورد رفتن او به میلان و لیگ چین شنیده می شود اما او در گفتگو با تلویزیون اختصاصی باشگاه رم، این شایعات را رد کرد.

 

 

1175333

 

او گفت:" از بودن در اینجا احساس خیلی خوبی دارم. به همین دلیل بود که در ژانویه اینجا ماندم. من همسر و فرزندانی دارم که همه آنها در حال حاضر از بودن در اینجا راضی هستند.

هرچند ما فصل گذشته نتوانستیم جامی ببریم اما فکر می کنم فصل فوق العاده ای داشتیم؛ به ویژه در لیگ قهرمانان و امیدوارم بتوانیم این فصل بهتر کار کنیم."

رم در این تابستان راجا ناینگولان را به اینتر واگذار کرد و آلیسون بکر، دروازه بان ملی پوش برزیلی، هم در آستانه جدایی از این باشگاه است. آنها در مقابل خاویر پاستوره، جاستین کلایورت، داویده سانتون و آنته کوریچ را به خدمت گرفتند.

دیدگاه‌ها