کد خبر : 1539608 | 28 تیر 1397 ساعت 21:21 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

انریکه سرزو:

پیشنهادی برای فروش اوبلاک دریافت نکردیم

انریکو سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید اعلام کرد که هیچ پیشنهادی برای فروش یان اوبلاک، دروازه بان اسلووانیایی اش، دریافت نکرده است.

پیشنهادی برای فروش اوبلاک دریافت نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، اوبلاک فصل گذشته بار دیگر توانست عنوان بهترین دروازه بان لالیگا را از آن خود کند و اکنون باشگاه های بزرگی مانند رئال مادرید و چلسی به دنبال به خدمت گرفتن او هستند. اما انریکو سرزو تاکید کرد که این باشگاه هنوز هیچ پیشنهادی برای فروش اوبلاک دریافت نکرده است.

او به خبرنگاران گفت:" هیچ باشگاهی برای خرید او اقدام نکرده است. ما شرایط را تحت کنترل داریم و مطمئن هستیم که او یکی از ارکان مهم تیم ما در سال های آینده خواهد بود."

 

 

1205497

 

اتلتیکو تا اینجا فعالیت خوبی در بازار نقل و انتقالات داشته و بازیکنانی مانند توماس لمار و رودری را از موناکو و ویارئال به خدمت گرفت. ضمن اینکه آنها قرارداد آنتوان گریزمان را نیز تمدید کردند.

سرزو در پاسخ به سوالی در مورد ادامه فعالیت اتلتیکو در بازار نقل و انتقالات گفت:" خریدهای جدید؟ ما رودری را امروز رونمایی کردیم و فردا هم معارفه لمار خواهد بود. روی خریدهای بیشتر کار می کنیم. ما از خریدهای بیشتر استقبال می کنیم تا تیم مان را تقویت کنیم."

دیدگاه‌ها