کد خبر : 1539652 | 29 تیر 1397 ساعت 11:40 | 42.9K بازدید | 0 دیدگاه

رسانه‌های اسپانیا از نیمار، تیاگو و ناچو می‌گویند

آخرین اخبار رسانه‌های اسپانیا از نقل و انتقالات اروپا

نیمار به ابراز تمایل رئال مادرید پاسخ منفی داده و در پاریس سن‌ژرمن ماندگار می شود ولی تنها به این شرط که باشگاه فرانسوی کاری کند که او در پاریس خود را به عنوان مهمترین بازیکن باشگاه احساس کند.

آخرین اخبار رسانه‌های اسپانیا از نقل و انتقالات اروپا

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه‌ی ال‌پاییس اسپانیا می‌گوید کیلین امباپه که در پاریس به دنیا آمده و بزرگ شده به زودی درحالی به پاریس سن‌ژرمن برمی‌گردد که به پسر طلایی فوتبال فرانسه تبدیل شده و همراه تیم ملی فرانسه جام جهانی را فتح کرده. ولی نیمار معتقد است او همچنان باارزش‌ترین دارایی پاریس‌ سن‌ژرمن بوده و نباید در پاریس زیر سایه‌ی بازیکن دیگری قرار داشته باشد. 

 

روزنامه‌ی آاس اسپانیا هم اعلام کرده تیاگو آلکانتارا می‌خواهد به بارسلونا بازگردد. درحالیکه گزارش‌هایی مبنی بر تلاش منچستریونایتد برای جذب تیاگو مخابره شده ولی تیاگوی 27ساله که در دوران پنج ساله‌ی حضورش در بایرن مونیخ با این باشگاه آلمانی افتخارات بسیاری بدست آورده بارها از این باشگاه بوندس‌لیگایی خواسته که به خواست او برای بازگشت به بارسا احترام بگذارند و اجازه بدهند به نیوکمپ برگردد. بر اساس گزارش آ‌اس بایرن هم مایل است ملی‌‌پوش اسپانیایی خود را به فروش برساند. 


از سوی دیگر روزنامه‌ی موندو دپورتیووی اسپانیا می‌گوید رئال سوسیداد که به جذب مدافع آرسنال، ناچو مونرئال ابراز تمایل کرده بود حالا دیگر از تلاش برای به خدمت گرفتن او دست برداشته. ناچو، فوتبالیست 32ساله‌ی اسپانیایی تا  یکسال دیگر با آرسنال قرارداد دارد.

دیدگاه‌ها