کد خبر : 1539686 | 29 تیر 1397 ساعت 14:54 | 38.4K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم تیم ملی تونس به مربی خود می پیوندد

رقیب پرسپولیس جانشین مساکنی را پیدا کرد

سرمربی جدید الورود تیم الدحیل قطر به دنبال جانشین مهاجم مصدوم تیم خود می گردد و به همین دلیل به دنبال اضافه کردن مهاجم تیم ملی تونس است.

به گزارش "ورزش سه"، نبیل معلول یکی از 32 مربی حاضر در جام جهانی است که با نشستن روی نیمکت تونس در این رقابت ها حضور یافت. این مربی باسابقه پس از این بازی ها سکان رهبری تیم الدحیل قطر را در دست گرفت. این اتفاق در حالی افتاد که جمال بلماضی مربی مطرح سرخ پوشان قرار است راهی تیم ملی الجزایر شود. 


چند روزنامه قطری امروز نوشتند که اکنون معلول در اولین اقدام خود برای قوی تر کردن تیمش به دنبال پر کردن جای خالی مهاجم گلزن خود است. او می خواهد از بازیکنی نام آشنا(برای خود) برای جانشینی یوسف المساکنی مصدوم استفاده کند و به همین دلیل احمد خلیل، وینگر و مهاجم تیم ملی تونس را زیر نظر گرفت تا وی را در نهایت به جمع الدحیلی ها برساند. خلیل 23 ساله در جام جهانی نیز یکی از بازیکنان تیم ملی تونس بود که زیر نظر معلول به فعالیت پرداخت و که در دیدار برابر پاناما نیز به میدان رفت. 

 

1321280


الدحیل قطر که باید تا چندی دیگر در دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس ایران به میدان برود این روزها در اردوی تداکاتی حضور دارد و در این میان دو دیدار تدارکاتی نیز برابر تیم های اتریشی و روسی به انجام رسانده و البته دو پیروزی نیز به دست آورده است.

دیدگاه‌ها