کد خبر : 1539713 | 29 تیر 1397 ساعت 17:41 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

صعود علیاری و حسینی به یک چهارم جام وهبی‌امره

مهدی علیاری و امیرحسین حسینی فرنگی کاران وزن ۹۷ کیلوگرم ایران به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام وهبی امره در ترکیه راه یافتند.

صعود علیاری و حسینی به یک چهارم جام وهبی‌امره

به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره از صبح امروز (جمعه) در شهر استانبول ترکیه آغاز شد و نمایندگان ایران در وزن 97 کیلوگرم به روی تشک رفتند.  بر این اساس مهدی علیاری در دور نخست مقابل ریوازی نادراشویلی نفر سوم جهان از گرجستان با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

 

وی در دور بعد نیز مقابل اوزور ژوزوپبیکوف از قرقیزستان با نتیجه 4 بر 2 به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حریف علیاری در این مرحله الکسی لودیا از کشور گرجستان است. امیر حسین حسینی دیگر نماینده کشورمان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه یک بر یک آندری گالدخیخ از اوکراین را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

 

حسینی در این مرحله به مصاف جاوید حمزاتوف نفر سوم المپیک (85 کیلوگرم) از کشور بلاروس می رود. در صورت برتری نمایندگان کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی، این دو کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی رودرروی هم قرار می گیرند. رامین طاهری در وزن 87 کیلوگرم دیگر نماینده کشورمان نیز فردا(شنبه)رقابت های خود را آغاز می کند.

دیدگاه‌ها