کد خبر : 1539784 | 29 تیر 1397 ساعت 22:56 | 94.5K بازدید | 0 دیدگاه

سفر ستاره ایرانی برای پیگیری مذاکرات؛

جهانبخش از فوتبال هلند می‌رود

ستاره ایرانی آلکمار فردا شنبه به هلند باز خواهد گشت تا در مورد تیم جدیدش تصمیم‌گیری کند.

جهانبخش از فوتبال هلند می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش بعد از درخشش خیره کننده در فصل اخیر لیگ اردیویسه هلند و کسب عنوان آقای گلی این رقابت‌ها و قرار گرفتن در رده سوم برترین پاسورها، فصل آینده در تیم جدیدی بازی خواهد کرد و پس از پنج سال حضور در هلند، فوتبال خود را در کشور دیگری ادامه خواهد داد.

 

ستاره ایرانی فصل گذشته آلکمار با عملکردش در این تیم و عناوینی که به دست آورد، مورد توجه باشگاه‌های زیادی قرار گرفته ولی احتمال می‌رود مقصد بعدی او که انتقالی بزرگ را در تاریخ فوتبال ایران رقم می‌زند، یکی از تیم‌های انگلیسی باشد.

 

مدیر برنامه علیرضا جهانبخش در گفت‌وگو با سایت «nhnieuws» عنوان کرده این بازیکن از تعطیلات خود و حضور در کنار خانواده‌اش لذت می‌برد ولی قرار است بعد از ظهر فردا شنبه به هلند بازگردد.

 

او عنوان کرده مذاکرات برای ترانسفر شدن علیرضا جهانبخش در حال انجام است و مقصد بعدی او تیم هلندی نیست، اما نمی‌توانیم نام باشگاه جدیدش را بگوییم.

 

گفتنی است، علیرضا جهانبخش تا تابستان سال ۲۰۲۰ با آلکمار هلند قرارداد دارد ولی این باشگاه هلندی برای صدور رضایت‌نامه ستاره ایرانی خود به دیگر تیم‌ها ۲۵ میلیون یورو می‌خواهد.

دیدگاه‌ها